torsdag den 2. august 2012

"Sukkerblind"....Jeg kan ikke gøre for at jeg er blevet tyk!,

Har nu indset at jeg ikke bliver tynd på 1 måned...

Ak ja så gik det op for mig i nat, da jeg atter engang ikke kunne sove...tænker det må være alle de vitaminer jeg propper mig med...eller måske den lur jeg tog på sofaen i aftes til et ellers allertiders program på TV3 om folk der brugte for mange penge, men dog heldigvis ikke kunne gøre for det fordi de var "talblinde"....Jamen altså har da aldrig hørt noget så åndssvagt...!

"Hov jeg er sørme blevet så tyk fordi jeg er Sukkerblind, og derfor kan jeg ALDRIG holdes til regnskab for alle de kager og is jeg har spist igennem tiden, det er Dennis' skyld at han ikke har haft bedre styr på mig"...

Vi taler om voksne mennesker, der ikke vil tage ansvar for deres handlinger...det er jo ganske tåbeligt...!

NÅ men hvor om alting er, så er det nu gået op for mig "Sukkerblind" eller ej...at jeg ikke bliver tynd sådan lige her og nu...
Til STOR skuffelse for mit ellers så fornuftige jeg...
Jeg havde i går et drop i min motivation, fordi jeg ganske enkelt ikke føler det rykker nok...
MEN 
Som min altid så kloge mand siger...
SLAP FULDSTÆNDIG AF DIN HYSTERISKE K*******!!!
"Hov Hov Hov Dennis, jeg går sgi da bare op i mit projekt med næb og klør"
Men når man som mig er gået hen og er blevet en dejlig rund og lækker hvalros med riiigeligt spæk på sidebenene, så råber folk jo ikke ligefrem
 "Neeeeeej Guuuuuuuuud Mette du har da tabt dig 6 kg de sidste par uger..."
Den skal jeg nok lige vænne mig til...jeg ved der er resultater på vægten og at det kører stille og roligt nedad, men dog skal jeg lære at acceptere at der vil gå laaaang tid endnu før folk kan se forandringerne.
Noget som ellers altid kan være en motivations faktor...!!
Ting tager tid og det handler for mig nu om at holde fast i gejsten og tro på at når vi når til første delmål der hedder Jul, så tænker folk..
" Guuuuuuud Mette din labre ribbensteg, du er da gået fra Hvalros til Sæl det sidste halve år"

På den anden side er jeg super ovenpå ved tanken om at det ALDRIG er lykkes mig at holde en ny livsstil så længe før...
Det giver mig troen på at det denne gang lykkes en gang for alle!!
Super FEDT!!

Men nå nu vil hvalrossen springe på cyklen og nappe en tur i det blå...!!

Rigtig God dag til alle...!!




1 kommentar:

  1. Mette, jeg må sige at jeg kender det alt for godt med mig selv.. Man vil gerne ha at folk kan se at man har tabt sig, men det kan de bare ikke i starten.. Men tro mig det skal nok komme, og du er for sej og du skal nok klare det..

    SvarSlet