onsdag den 29. august 2012

Så blev jeg faktisk sådan en rigtig klummeskribent! WAUW!!

Så er det dælme blevet en realitet!

Mette Wettergren - KLUMMESKRIBENT!

Sørme så om ikke det lykkes mig at blive en vaskeægte en af slagsen..
Jeg er så heldig at jeg får lov til at dele min kamp med endnu flere via facebooksitet 

2hand

2hand er et site,  mødre til mødre om alt hvad der rører sig i den del af verden!
I løbet af næste måned kommer der et 2hand internet site hvor jeg selvfølgelig rykker med over og jeg må sige, at jeg er beæret over at blive en del af så fantastiske kvinder som kvinderne bag dette.
De gør ualmindelig mange gode ting for mødre rundt om i landet og jeg håber af hele mit hjerte at jeg kan inspirere andre mødre i cyberspace til at tage kampen op for deres børns skyld OG  ikke mindst for deres egen!

Mit mentale breakdown is about to change og jeg kan mærke jeg er på vej tilbage i kampen med 180 i timen. 
Tænker at det er nu jeg kan lade stå til og brænde inde atter engang eller jeg kan vende skuden ved hjælp af mine elskede læsere og det nye klumme projekt!
Det er som skrevet før, terapi for mig med min blog og jeg vil bruge klummen til noget af det samme.
Emnet bliver det samme dog har jeg en ide om at hive endnu mere familie med ind i klummen end jeg gør her på  bloggen!
Hvor jeg 100% kører EGO stilen hvor det stort set kun handler om mig  og mine behov! 
Hvilket jeg ellers ikke er så skiiiide god til!
Men som min elskede hjerteveninde sagde
"Mette fokusere nu udelukkende på dig og ikke alle os omkring dig"

Det prøver jeg så!!

NÅ det var et af de knap så festlige input men blot et statement på at jeg er på vej mod stjernene og inden vi ser os om bliver det sgu en realitet med den tube top og det dyreprint!
I can feel it...I kan næsten ikke vente med at se det vel!!

Vi SES!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar