lørdag den 11. august 2012

Lidt er vel også godt nok....er der nogen der siger!!

Store vejedag...

Vægten siger MINUS 900g...

Samlet vægttab på den første måned

10,2 kg.

Hmmmmmmmmmmmmmm.........................
For første gang i min blog tid ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal jeg skrive...
Er temmelig frustreret og uforstående overfor det lille resultat i denne uge...
Jeg har holdt mig 100% til planen og til mine aftaler med mig selv...
Jeg er IKKE hoppet ved siden af på et eneste tidspunkt!
Jeg har fået cyklet nogle gode ture og dog alligevel er der ikke rykket alverden..

Nu vil mange sidde og tænke " hold kæft hvor skulle hun skamme sig med et samlet vægttab på 10,2 kg på en måned" og det er også meget muligt at jeg skulle det....
MEN 
Det ændre ikke på det faktum at jeg er skuffet over at der ikke er sket mere på en hel uge...
Jeg kunne forstå hvis jeg havde tabt mig de første 30 kg allerede og det så begyndte at gå lidt i stå men for faaaaaaaaen der er jo lang vej endnu og lige pt uoverskueligt langt endnu..

Men nå jeg må op på jerngeden igen og derudad og så bare nyde min fridag i dag...
Jeg skal til festuge og ud at spise med nogle af mine skønne dejlige tykke gruppe piger..
Jeg tror på at der ikke er nogen bedre at være sammen med på en dag, hvor jeg er nede i kælderen mentalt...
De piger formår ALTID at få mig op til op overfladen igen!!

Men dagen er nu hårdt pakket af et stramt program...
Fødselsdag ved onkel Brian
efterfølgende 
Fødselsdag ved Bedstemor 
Så til sidst mine elskede tykke veninder...
Det skal nok gå hen og blive en dejlig dag selvom jeg hænger lidt med mulen..

God Lørdag til alle!




1 kommentar:

  1. Ej hvor flot Mette. Ja jeg synes det er super flot vægttab.
    Knus fra Susanne

    SvarSlet