tirsdag den 7. august 2012

Bom gymnast eller Team saxobank, WhAt tO dO??

Har de sidste dage grublet over hvad min nye motionsform skal være???
Har ladet mig fortælle at spinning skulle være helt aldeles enestående til sådan et projekt
 BLIV TYND!
Hmmm....men der kan jeg mærke at jeg ikke liiige føler mig helt klar mentalt på at skulle sidde gyngende på en af de dersens meget spinkle spinningcykler ovre i centret...
De ser sgu noget slatne ud og hva så når mutti Mette begynder på første spurt, så er jeg sgu bange for at den eventuelt vil gynge så voldsomt at jeg vælter!!
Er det mon muligt at vælte på en spinning cykel der står helt stille?
På den anden side så ELSKER jeg at cykle...
Men det er noget andet at cykle en tur ud i det blå til duften af gylle og markblomster end det er at sidde i et tæt pakket træningslokale med 25 andre voldsomt sporty smarte folk iført det sidste nye skrig fra Bjarne Riis´ tour sortiment...

Merle derimod mener at have fundet den helt rette motionsform til mig...
Gymnastik på Bom...
Hun er overbevidst om at jeg SAGTENS kan lave en dobbelt salto på bom..
Hun er ret fanscineret af alle de smukke gymnastik piger der er med i OL og øver sig pt også en del så hun selv kan deltage ved OL næste gang...
Men som hun så klogt siger, "Mor du skal bare lige øve dig lidt inden du kan komme med"...så det gør vi så!!
Mig - dobbelt salto - på bom????
Arrrrrhh....Er det ikke noget med at man kun kan deltage hvis man er imellem 16-19 år??

Det vigtigste for mig er at finde en motionsform som jeg kan holde til mine knæ...
Vores løbeklub startede så godt ud og vi var alle i klubben ved godt mod!
Men jeg skal være ærlig at sige at jeg KEDER  mig når jeg powerwalker/Små løber...
Det er som om jeg ikke kommer hurtigt nok fra A-B...

SÅ ALTSÅ FOLKENS

En motionsform som er sjov, kreativ og som rykker på kalorierne??

Er der virkelig ingen anden udvej end spinning?????



Ingen kommentarer:

Send en kommentar