søndag den 12. august 2012

Tykkepigerne er verdens bedste fix...!!

Veloverstået aften på torvet, i selskab med Carpark North og ikke mindst verdens dejligste kvinder!!
Jeg vil ikke just sige at det larmende boyband var noget for mig!
Men derimod var de tykkeste dejligste mest vidunderlige kvinder det bedste selskab man kunne tænke sig!

Alle havde sørget for at vaske sig godt i alle folder og ikke mindst give den et ordentlig pust med deo sprayen imellem samtlige deller, for at sikre en formidabel hygiejne  og så var vi MAX klar på en aften som sejlede i Strawberry Daiquiri og kulørte drinks!
Det er lige præcis aftener som denne, hvor jeg priser mig lykkelig for at jeg trods alt har været tyk det meste af mit liv...
Havde jeg ikke været det, havde jeg aldrig fået beriget mit liv med så fantastiske veninder som dem! Fordi vi ligesom er blevet smeltet sammen pga vores overvægt i en forening der kunne minde om AA i dette tilfælde blot ANONYME OVERVÆGTIGE!!
Min skepsis blev gjort til skamme første gang jeg mødte dem ved jordemoren for ca 5 år siden...i dag er de, de kvinder jeg har allermest tiltro i verden...hver og en af dem er noget helt særligt og sammen er vi bare helt formidable og stærke!
( Ja det lød corny MEN det passer)

Det er disse aftener der gør at jeg lever liiiige lidt mere...
Jeg undlod desserten og fritterne men havde til trods for det en virkelig god aften..

I dag er det "hverdag" igen og aftensmaden har stået på karrykål...hmmmmm....ikke just det man forbinder med tømmermandkost...men jeg overlevede og er klar til at hoppe på cyklen i morgen..

For i denne uge har jeg tænkt mig at vinde over vægten endnu engang!!

EN KÆMPE TAK TIL VERDENS DEJLIGSTE, SJOVESTE OG IKKE MINDST SMUKKESTE TYKKEGRUPPE FOR ENDNU EN AFTEN DER SOM ALTID BØD PÅ LIDT AF DET HELE!!

Det er ren kærlighed!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar