fredag den 24. august 2012

Store vejedag fremskyndet...og...THE WINNER TAKES IT ALL!!

 
Da vi har fødselsdag i familien og derfor skal have både hjemmelavet pizza OG dessert i aften er store vejedag samt hyggedagen fremskyndet en enkelt dag og derfor har jeg i dag været på vægten som melder....
 
MINUS 1,5 kg i denne uge!!
 
YES!
 
I´m back in the game...
The winner takes it all...
 
Det er sgu da utroligt at man kan foretage sig præcist det samme som i sidste uge men med et væsentlig "federe" resultat!
Jeg er total ovenpå i denne uge...pave stolt af mig selv og syntes i det hele taget at livet er skønt!
 
Jeg må sige at jeg ikke havde turde håbe på mere end 500 g i denne uge, for hvis jeg skal være ærlig så har jeg faktisk spist et stykke mørkt 70% chokolade hver eneste aften i denne uge..
Men hvor jeg før i tiden havde spist en hel pakke kan jeg på ingen måder proppe mig mere...det er skønt!
 
Jeg begynder for alvor at tro på mig selv...
Føler mig ikke mindre, men man kan sige at med godt 13 kg på minus kontoen må de jo være smuttet et eller andet sted fra...
Hmmm....
Måske er det et sted jeg ikke selv kan se på mit dejlige fyldige legme???
Jeg tror det...
 
Hver eneste kilo giver mig lysten til at fortsætte..
Jeg ved at denne gang når jeg mit mål...
 
Hver gang jeg logger ind på bloggen og ser hvor mange der læser og hver eneste gang jeg får feedback og opmuntrende råd og kommentarer så rykker det noget i mig!
Bloggen er blevet terapi for mig og jeg er lykkelig for at jeg besluttede mig for at lave den..
JA..
Jeg er ganske enkelt en meget lykkelig kvinde og det er det allerbedste ved denne proces!
At den faktisk gør mig helt oprigtig glad i maven!!
 
Rigtig god weekend til alle I skønne mennesker derude!
 
HIP HURRA FOR MANDEN MIN!
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar