torsdag den 23. august 2012

Klummeskribent....Hmmm....JO TAK!

 
Har i den seneste tid fået flere opfordringer på at blive klummeskribent...
Hmmm.....havde ALDRIG forestillet mig at dette skulle komme over mig!
Men jeg må sige at jeg faktisk er blevet lidt hooked på ideen...
Så jeg har brugt min frokoststund på at kontakte flere livsstilmagasiner i håbet om at bare en af dem vender tilbage med et eller andet...
GISP!
 
Hvis ikke må jeg jo bare forsøge igen...
 
Jeg har styr på situationen overblik over kuren og føler mig egentlig godt tilpas med livsstilen pt..
Har besluttet mig for at 1 September er deadline for min tilstedeværelse i fitness centeret..
Kender I ikke det at man på en eller anden måde bedre kan overholde sine aftaler med sig selv hvis man har en deadline på hvornår det ligesom er sidste udkald!
 
Jeg cykler som en gal og er jo som mange ved bosat i Esbjerg og jeg skal da lige love for at vestenvinder vælter indover kysten i disse dage...
I dag stod jeg ligesom stille imellem markblomster og andet godt fra landet...
Der måtte jeg for første gang gøre brug af 1 gear på min konecykel...
Drømmer i den grad om en mere sporty cykel med tiden...
Dennis har en voldsom dyr racercykel stående i SOVEVÆRELSET!
Ja I læste rigtigt....hvad faen den skal stå derinde for har jeg aldrig helt forstået...men det er noget med fugt og kulde eller noget...
Summersumarum er bare at jeg jo bare kunne smide mit korpus op på den og så derud af men jeg tør ganske enkelt ikke i frygt for at ekse hjulene...
SHIT!
Nu har jeg også bestemt at den ryger ud til mine svigerforældre, er efterhånden temmelig træt af at se på den jernged, som det sidste hver aften og det første hver morgen.
 
Jeg kan ikke forklare jer hvad det er der gør det så skide svært for mig at komme ind i det fitness center igen...
Jeg har jo været der før...
Søde, rare og dejlige ældre damer der om formiddagen...
Men jeg er ligesom bare helt kortsluttet når det kommer til det skide center...
Hvad er det jeg er så bange for??
At der er nogle der siger "Hej" eller "Skide godt gået Mette"??
Jeg ved det ikke....
Men det er frustrende ikke bare at gøre det...
Jeg ved den første uge derovre bliver en killer og det bliver sindssygt hårdt!
Men når den uge er ovre så er jeg ligesom dus med de andre og mentalt klar til at begynde på hold...
MEN 1 SEPTEMBER
Så er løbet kørt Mette, så er der ingen vej tilbage!!!
 
Mødte en gammel veninde i dag...Hun har altid døjet med dårlige knæ og har netop født...
Hvorefter hun har tabt omkring 15 kg
SKIDE GODT GÅET!
Hun fortalte mig at for hvert kilo du taber, "taber" du 4 kg belastning fra din knæ..
Det er faktisk voldsomt...
Det vil sige at jeg pt har tabt ca 40kg belastning på mine knæ...
HOLD DA OP - Der er da ikke noget at sige til at de bliver en kende trætte af at slæbe rundt på min kampvægt dagen lang!
Det bliver en VILD oplevelse den dag, man ikke skal døje med smerter i knæene mere...!
 
Nå det bliver lige lidt meget tanke mylder herfra....
 
 
Ha det godt til næste gang....
 
Cola Zero er bare min helt store kærlighed
i alt det her!
Kan redde en hver krise dag!
Vidste I at man kan drikke 105 Zero dåser mod 1 dåse sukkerholdigt cola...!
Ja tænk lidt over den!!
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar