torsdag den 9. august 2012

Flad mave på 5 uger....SOM OM!!!!!!

Er voldsomt frustreret over de manglende sundheds magasiner for TYKKE!

Som flere har kunne læse på bloggen og facebook er jeg begyndt at abonnere på Iform og Fit Living..
Ganske gode magasiner, specielt Fit Living er jeg er meget inspirere af...

MEN

Hvorfor faen er det liiiiiige at der ikke findes et eneste magasin som henvender sig til den RIGTIGE overvægtige som virkelig gerne vil have øvelser og inspiration til sit STORE vægttab..
Jeg føler at alle bladene henvender sig til mennesker som skal smide 3-5 kg max eller som liiiige skal strammes op efter ferien!!
HALLO SE PÅ MIG.....JEG FÅR SGU DA IKKE FLAD MAVE PÅ 5 UGER!!!!
ARrrghh hvor er det bare mega træls, at forsøge sig med "6 morgen øvelser til mere energi" når det for f***** er FYSISK UMULIGT at gennemfører dem, da jeg "desværre" ikke ligner hende fra bladet på en eller andre trope strand!!! 

Har allerede efter første udgave af Iform fortrudt min investering på 6 magasiner...
Fit Living derimod er fyldt med rigtig mange gode opskrifter og skønheds tips...

Er der nogen der kender til magasiner for os som ikke lige skal strammes op til bikinien inden ferien eller lige skal tilbage i kampform efter ferien....
Et magasin som får mig til at føle mig godt tilpas...med øvelser som ikke får mig til ar føle mig som et kæmpe læs, der trillende vælter rundt på stuegulvet i færd med at få stram mave!!
Ææææisssh.....!!!!!

Op på min cykel og ud i den skønne vesten vind...!

Undskylder for det sure opstød!!!
Men....
HMPF!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar