søndag den 19. august 2012

Store vejedag udsat pga Rasmus Seebach...SORRY!

Store vejedag melder om et spinkelt vægttab på 
MINUS 400g

Hmmmmm.....er det nu jeg giver op??

NEJ!!

Dennis som må siges at være en form for ekspert på området...kæmper med at komme af med de sidste 2 kg ca 5% fedt på maven og han har læst at når fedtet har været længe på kroppen bliver det til det man kalder stædigt fedt og det vil derfor være sværere at komme af med end fedt som lige hopper på henover julen...
Det lyder jo ganske enkelt lige præcis som sådan noget stædigt fedt jeg har på mit buttede legme....
Det er da KUN derfor det ikke ryger hurtigere af....nu har det siddet der og hygget sig i alle de år og gået i en form for dvale og ikke om det vil rokke sig ud af flækken!!
Stædigt fedt....for faen altså!!

Spøg til side...

Det er da pisse f****** træls med 400g på en uge....
Men nå det betyder bare at jeg hopper på motion for fuld hammer fra i morgen tidlig...
Der står den også på diætist besøg...
Mon hun har hørt om stædigt fedt!!
Jeg nægter at gå ud af næste uge med mindre end MINUS 1 kg...

Stædigt fedt eller ej...
Nu ryger det!!!!

Sprang min synde dag over i går, den stod på Legoland og Rasmus Seebach med verdens dejligste Merle og Dennis og det var med masser af frisk frugt og gulerødder...kold vand og iskolde cola zero!
Det var den bedste dag i meget lang tid og det var skønt ikke fokusere på kost og motion men derimod bare nyde verdens dejligste datter, som med hørebøffer, fantrøje og sommerfugle maling i hele hovedet sang med på alle strofer!!
Mor og datter var i himmelen og at se hendes små arme over hovedet på skuldrene af farmand, var bare hele dagen i hedebølge og kaos mange mennesker værd...
Der var så meget kærlighed i luften og hun var så tæt på himmelen som man kan komme...
Da hun træt og salig lagde armene om min hals og sagde "Mor jeg elsker dig" alt imens der bragede kærlighed ud igennem højtalerne, måtte jeg fælde en lille tårer af bare lykke.
Mit hjerte smeltede og jeg tænkte i mit stille sind...det er sådanne oplevelser der gør at jeg vælger at kæmpe videre...så jeg mange år endnu kan få oplevelser som denne med mine guldklumper!!
Rasmus Seebach takkede af og det gjorde en meget træt Merle mus også...
Men kærlighed var der i rigelige mængder og vi tog lykkelige og mætte hjem...

Minus 400g var nedtur at stå op til, men dagen i går var bare så meget bedre....400g eller 3 kg 
Whatever..

Vi rider videre....

.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar