tirsdag den 28. august 2012

De sukker sataner skreg på mit blodsukker!!!! F***!

SÅ for hunde..
Jeg kan ligeså godt få kastet bolden ud om at jeg har haft mit første alvorlige mentale breakdown...
Jeg har henover weekenden haft svært ved at holde mig til planen...
Ikke at det nødvendigvis har sejlet 100% for mig...
MEN
Der har alligevel været sidespring hist og pist og i lige rigelige mængder...
F.eks var jeg i aftes til pomp delux halløj med en veninde og jeg skal sige jer at der var kager i alle afskygninger..hooooold nu helt kaje hvor var der bare mange lækre små mundfulde..
Jeg fik selvfølgelig pladsen ud for det lækreste fad af dem alle og de sukker sataner SKREG på mig...
Det var som om de lå og tiggede mig om at spise dem...
Jeg kæmpede mentalt for at lade være...men den gamle livsstil vandt over mig og jeg spiste ikke bare en af dem men hele to...
Der var lige til en god mundfuld i sådan bette en og hold nu helt op hvor de smagte himmelsk!
Da jeg havde indtaget disse pragteksemplarer
kunne jeg vende ansigtet mod højre hvor værtinden dælme havde haft den frækhed at stille en skål med de lækreste chips...
Atter engang måtte jeg overgive mig til de gamle vaner og jeg spiste en håndfuld..
Der sad jeg omgivet af kvinder jeg ikke kendte og tænkte
UPS, F***, TIS, ÆV...HMMM....NÅ NÅ JA JA DA!!
Jeg forsøgte så at glatte ud ved at spise en gulerod som desværre stod så langt væk at jeg knap kunne nå dem...

Det viser bare endnu engang hvor skrøbelig man er selvom jeg føler jeg efterhånden er på den anden side af sukker hysteriet..
Det er noget helt andet det handler om..
Jeg tror på at i takt med at hverdagen kører op og ned, så er man vel kun et menneske som for faen da ikke altid gør det som man udemærket godt ved er mest hensigtsmæssigt!
Det jeg prøver på at sige er bare at vi skal alle huske på at det er umuligt ikke træde ved siden af.
Jeg vælger at sige til mig selv som min gamle jordemor og sunhedsguru Lotte altid sagde..
"Mette du spiste to og ikke fem kager"
JA det gjorde jeg og jeg kan ikke gøre noget ved det nu.
Jeg tog et valg og det står jeg ved..
Men jeg er dog ikke der endnu hvor jeg 100% med hånden på hjertet kan sige at jeg er okay med mit valg, men jeg er på vej dertil og jeg skal nok nå det engang.
Hvis nu jeg siger "Jeg står ved det, jeg står ved det, jeg står ved det" så begynder jeg at tro på det!!!

Kære allesammen...

HUSK

Vi er kun mennesker og nogle gange gør vi bare nogle knap så gode ting for os selv og det er fame også okay!

Rigtig God Tirsdag til jer al

Ingen kommentarer:

Send en kommentar