fredag den 17. august 2012

Stenalderen har sneget sig ind på Matrosvænget..

Der har været stille på bloggen den sidste uges tid men jeg skal sige jer at jeg bruger alt min tid på at løbe omkring og ligge diverse madvarer i naturen omkring huset...
Dennis er gået tilbage til stenalderen og hoppet med på modedillen med Paleo mad...
Men jeg må sige at jeg sys det er lidt snyd at han bare åbner køleskabet og tager de ting ud han skal bruge.,,det gjorde de sgu ikke i stenalderen, så nu kan man se mig fise rundt udenfor iført hjemmedragt og gemme æg og grønt! 
Skal det være så skal det sgu være ordentligt og så må han ud i naturen og søge efter føden! 
Overvejer at anskaffe en ged til baghaven...bare sådan for at skabe den helt rigtige autentiske stemning!

Hvad mig selv angår så står det det lidt i stampe...
Håber at vægten i morgen melder minus 1 kg..
Jeg holder mig til planen og spiser som jeg skal og får cyklet gode lange ture,,,
Men er nok ved at indse at jeg må overgive mig til træningscenterets triste indeklima...
Der skal noget stærkere til for at det for alvor rykker på motionskontoen!

Jeg må også tilstå at jeg på ingen måder er så kæphøj som jeg var engang...
Nu er kampen for alvor blevet hård..
Det er jo umenneskelige krafter jeg er oppe imod...
Dæmoniske krafter...
Men jeg skal nok komme igennem mit dødvande...
Jeg rider videre i selskab med John Wayne...

I virkeligheden er jeg efter godt 5 uger allerede halvvejs til første delmål der hedder 20 kg til jul....i kampen mangler jeg 10 kg og det skulle da være muligt at nå inden jul...skulle det ik???

Nå jeg må løbe...skal ud og have gemt eftermiddags proviant i forhaven inden Dennis kommer hjem...!

God weekend!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar