onsdag den 30. januar 2013

TOP MOTIVERET OG OVENPÅ!!!!

 
Jeg føler mig totalt ovenpå...
 
Min kost kører derud af i denne uge....
Min træning er fuld fart fremad...
 
Jeg har genvundet gejsten og troen på at det lykkes...
 
Har vejet i smug til morgen og med 3 dage tilbage til vejedagen i denne uge er jeg 100% sikker på resultater på Lørdag - fine resultater!!
 
Jeg har prøvet min nye teori af med at lade Dennis lave aftenens salat til arbejde og frugtsalaten til eftermiddagskaffen....
Jeg er spændt på om det lykkes...Men jeg tror på det!
Jeg tror på mig selv...
 
Pludselig syntes jeg at jeg kan se leopard trussen ude i horisonten og ser frem til et år med store personlige fremskridt!
 
Man kan måske sige at dette indlæg er lidt små "ligegyldigt"...
Men jeg har et stort behov for at dele min glæde med jer...et behov for at dele med jer alle at jeg atter og for alvor er på rette vej!
 
Jeg er i godt humør og jeg har lysten til at eksperimentere med nye kosttiltag og ikke mindst til at samle ny viden og inspiration fra andre sundheds bloggere!
Jeg følger pt en pige på Facebook som har tabt sig 42 kg over en 2 år periode...
Det er sindssygt inspirende!
 
Sundhedseksperten Henrik Duer fra TV3´s "Ekstrem fed" program har en fantastisk blog med proffesionelle faglige indspark!
Kig forbi den...
Manden ved virkelig hvad han snakker om!
 
"Duers blog"
 
En KÆMPE glad og motiveret hilsen herfra min lejr!
 
JEG ELSKER MANDEN I MIT LIV FOR DEN KÆMPE STØTTE HAN GIVER MIG I DENNE PROCES!
HAN FÅR EN STOR DEL AF FORTJENESTEN VED HANS KÆMPE STØTTE OG KÆRLIGE SPARK!!
 
TAK DENNIS, FORDI DU ER LIGE PRÆCIS DEN DU ER FOR MIG I ALT DET!
 
Nu vil jeg nyde min frokost inden jeg skal på arbejde!
 
HyG jEr oG KeEp FiGhTinG!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar