mandag den 28. januar 2013

Store Vejedag....Bedre sent end aldrig!

 
Store Vejedag melder om..
 
MINUS 1,2 kg i Lørdags...
 
Dog skal det siges at med den seneste tids frem og tilbage og ikke nogle resultater - så er jeg rimelig status Que...det er sgu lidt små træls men man kan sige der er kun EN at bebrejde og det er mig selv!
 
Men jeg kan godt mærke på mig selv at min motivation er lidt i dvale...
Til det skal siges at jeg stadig har VOLDSOMT meget fokus på hvad jeg spiser og så træner jeg ganske enkelt r**** ud af mormor trusserne!
Så det er ikke fordi jeg ligger på den lade side overhovedet...
 
Men balancen imellem at holde hovedet ovenvande og at falde ned i det dybe sukker bassin...
Er hårdfin...det er skide svært at holde mig selv i skakmat når jeg er på arbejde og når aftenerne falder på..!
 
Hvorfor er det at vi danskere ALTID forbinder HYGGE med MAD??
 
Derfor prøver jeg i denne uge at gribe det anderledes an!
Dennis har fået lov til at lave ugens "diabetes" kostplan og jeg udnytter lidt at han er hjemme...siger til mig selv at en salat han har lavet til min frokost, smager væsentligt bedre end dem jeg selv laver!
Kender I ikke det...når man får en salat andre har lavet er det uuuuh noget så lækkert!
Men skal jeg selv stå at snitte min iceberg, så er den pludselig lidt småtør og trist!!!
 
Men nå jeg giver ikke op...
Jeg klør på og måske udskyder jeg datoen for det 2 cifrede tal på vægten...Vi får se!
Men en ting er sikkert at jeg har taget en beslutning om at jeg IKKE vil forblive den jeg er....
Jeg vil være sund og rask i mange år endnu...
Hvis det skal lykkes så er det jo ikke et spørgsmål om, om jeg "har lyst" til at lade kagerne stå eller om jeg "har lyst" til at motionere så jeg er ved at blive skør!
Nej så er det et spørgsmål om at jeg ganske enkelt IKKE har noget valg!
 
 
 
 
Så der er ikke andet for en at stramme ballerne og få vendt denne røvsyge sumpen rundt i lidt plus og lidt minus og så lidt mere minus men så alligevel 500g plus!
Det holder jo for fanden ikke altså!!!
 
I må stole på mig...
Det skal nok blive godt igen!
 
RIGTIG GOD MANDAG!!!
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar