lørdag den 12. januar 2013

Store Vejedag efter en uge i suppe!


Store vejedag melder om 

MINUS 2,5 kg!

Jeg er tilbage i kampen og har i dag fundet min kostdagbog fra i sommers frem...
Den har jeg tænkt mig at følge slavisk i en periode!
Dengang raslede kiloene jo af og jeg kunne ikke få armene ned af bare begejstring over de store resultater hver Lørdag!....

Til forskel fra dengang træner jeg væsentlig mere nu både kondition og styrketræning!
Dengang cyklede jeg ude på markerne!

Jeg trænger til en succes i denne triste Januar måned!
Næste uge har jeg fri og jeg dedikerer den uge til et comeback der er en verdensstjerne værdig!!

Jeg er så træt af at se på den klitplantage der vælter op i ansigtet på mig når stiller mig foran spejlet!
Jeg vil sgu have gyldne fyldige sandstrande istedet!

Jeg er helt med på at det kræver hårdt arbejde at nå dertil men jeg er godt igang...

Har været i gang i et halvt år og er egentlig chokeret over så "langsomt" den slags går!

Men nu er vi tilbage i gamle rille med at jeg ikke forstår at jeg ikke er model skinny bitch allerede nu!

NÅ HALLØJ HERFRA!!!

Go´ Lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar