lørdag den 19. januar 2013

Store Vejedag!!....


Store vejedag melder om nul og en fis - ja sagår et lille spinkelt plus!!!

Jeg er faktisk lidt små ærgelig over det!
Fordi jeg har skrevet kostdagbog og virkelig trænet godt!
Men jeg er bare et sted ligenu hvor vægten ikke rykker sig overhovedet!

Hænger lidt med mulen og havde jeg ikke haft min træner og min bedre halvdel til at støtte mig så havde jeg kastet håndklædet i ringen og sat mig ned og kørt den største othellolagkage indenbords jeg overhovedet kunne finde!!

UDEN AT DELE MED NOGEN!!!!!!

Der er stilstand på min vægt og jeg er vinterdepressiv!

MEN

Jeg bliver ikke tynd af at sætte mig ned og hyle over det!

I dag skal vi holde fødselsdag for Hjalte med en KÆMPE Mcqueen kage!
og 
Islagkage til dessert i aften!

TIL ALLE DER NU VIL BEDE MIG KIGGE PÅ FEDTPROCENT OG CENTIMETER!!

NEJ TAK!!!!

JEG TRÆNGER TIL KG PÅ VÆGTEN!
DET ANDET ER BLOT EN BONUS!!!

GIV MIG STYRKE OG LAD MIG BLIVE TYND!!!

Jeg er meget stolt af mit projekt kage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar