tirsdag den 15. januar 2013

Dårlig karma!!!

Sidder i et iskoldt omklædningsrum og venter på at min prinsesse er færdig med gymnastik!

Er i dårligt karma humør...sys det hele er lidt træls i dag!

Bliver voldsomt frustreret over at forældrene på holdet ikke at forstået ideen i at børnene selv skal lave gymanastik i salen uden at de er ved at vælte over hinanden for at komme ind og kigge på!

SÅ FAT DOG KONCEPTET!!

Jeg er i dårligt humør grundet resultatet af min fedtprocent måling i dag...!
Alt hvad jeg har knoklet for er spildt fordi jeg ikke har trænet i hele december mdr!
Fedt procenten er steget og muskel massen faldet!
Så bliver det da ikke meget værre...!!

Jeg har derfor fået lavet nyt program i dag...
Den allerskønneste Dorthe gik i gang med det samme og bankede et uge program sammen som havde mest fokus på fedtforbræning og kondition frem for muskel opbygning!
Hun fornemmede min frustration og var vist også selv temmelig skuffet over mit ringe resultat!
Men det hun kan er altid at vende det negative til noget positivt!
Det har jeg dælme svært ved i dag!!
Jeg har fuldstændig mistet modet og lysten og gejsten!

( ROLIG FOLKENS JEG GIVER IKKE OP)

Men jeg er vred på mig selv....Selvom det ikke løser noget at banke mig selv oveni hovedet!
Men jeg er ked af at jeg ikke bare skuffer mig selv men også skuffer Dorthe og alle andre som ser mig som et forbillede for at de selv kan komme igang!!

Jeg har i dag en dag hvor jeg ikke tror på at jeg at jeg når i mål på de 20 kg til sommer!
Det står for stille...
Trangen til søde sager tager magten og styre showet!
Jeg har ikke kontrol over min kost jeg har ikke kontrol over mit hovede!
Jeg orker ikke mere stil stand...!!!

Jeg vil have succes igen..
Jeg vil have velvære....
Jeg vil ha det godt med mig selv....
JEG VIL HA!!!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar