onsdag den 9. januar 2013

Udrensning Dag 3


Så er 3 dag overstået i projekt udrensning......og hold nu kæft hvor ville jeg give min venstre hængebabs for noget energi!
Jeg tror ganske enkelt at jeg tisser alt min energi ud...

Jeg fik godt nok at vide at jeg ville blive smæk fyldt med energi på denne diæt men det passer altså ikke rigtigt...men spørgsmålet er om jeg i virkeligheden ikke drikker nok vand og derfor går rundt og er en smule dehydreret?????

Jeg har bestået opgaven " En aften på arbejde" med alt hvad der er ud i chokolade og kage til kaffen!
Jeg havde godt med frugt og grønt med og klarede mig med det og min kålsuppe som beboerne skulede noget til da jeg hev frem!
Men som en af dem så klogt sagde...
"Det er jo også synd du er så tyk når du er så smuk i ansigtet"

IIIH TAK!

Jeg har måtte spise frugt og grønt sammen med suppen i dag og det er gået super!

Det er ikke så slemt at holde det som jeg havde frygtet...det er som om det er blevet en vane for mig efterhånden!
I morgen er jeg over halvvejs og jeg er stolt af mig selv så må vi hvad vægten siger på Lørdag!

Nu vil jeg sove så jeg er klar til en ny dagfyldt med kååååål i morgen!

GO NAT!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar