lørdag den 12. januar 2013

Udrensning Dag 5

Udrensnings dag 5 i går gik meget stille og roligt...

Jeg havde set mig lidt sur på projektet og havde en lang diskussion med suppen om at den kunne rende mig langt op i r****....!

Men nå jeg gennemførte med rimelighed!

Men har besluttet at sige jeg tog 5 dage i udrensning med et resultat jeg ikke var tilfreds med og alligevel er jeg liiiidt splittet for havde det været en almindelig uge i min proces havde jeg været ovenud lykkelig!

Nu tager jeg 2 dage på almindelig sund kost og så tager jeg 3 dages udrensning igen i næste uge..
Hvor jeg vil forsøge mig med en masse væske minimum 3 liter dagligt og gerne 4 liter!

Så ser jeg om ikke det evt hjælper lidt på tingene!

Det har været en okay uge men også lidt op af bakke...

Jeg har fået renset min krop for pepsi max og julesukker og det er vel i virkeligheden det det skulle gøre!

Men nå TAK for nu kære udrensning vi ses igen i næste uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar