tirsdag den 8. januar 2013

Udrensning Dag 2


Jeg tisser og tisser og tisser og tisser og tisser og tisser og tisser og tisser....
Midt på dagen blev jeg ganske enkelt siddende derude fordi det ikke kunne betale sig at rejse sig indimellem! 
Men det er jo gode tegn ik....

Det vælter ud af mig med affaldsstoffer og andet skidt!

Til det skal dog siges at jeg ikke kan beskrive med ord så voldsom en hovedpine jeg har i dag!
Det er het hysterisk, mit hovede har været ved at eksplodere...
Selv tror jeg på at det handler om at jeg er i massivt undeskud af sukker/kulhydrater!
Min hjerne kortslutter ganske enkelt når jeg ikke får noget der bare minder om sukker!

Men jeg hænger i....

Har spist voldsomt meget suppe i dag...ca 6 gange og har ved siden af spist advokado og gulerødder...

ER ADVOKADO EN FRUGT ELLER EN GRØNSSAG????

Jeg har taget den som en grønssag i dag...

Har kun måtte spise grønssager og suppe i dag og til aften har jeg nydt en bagt kartoffel med SMØR!

Jeg føler mig ikke så oppustet i dag og Merle har dog også konstateret at...

"MOR du er SLET IKKE tyk mere - det er fordi du spiser suppe hele tiden"

Ja for hunde det er det ene døgn på suppe der har gjort det!
FEDT at der ikke skal mere til!
 De kære børn altså!

 Men måske er der noget om det?? 
Damen på posthuset sagde meget overrasket til mig da jeg kom derop i dag...
"NEJ HVOR ER DU TRENDY I DAG METTE"
Jeg tog mig selv i at kigge hysterisk glad rundt i butikken imens jeg halvråbende svarede
"Guuuuuuuud sys du eeeeeej tusind tak...ej sys du virkelig...ej det er jeg glad for" 

Tag dig sammen Mette!!!

Jeg var helt høj og stoppede op ved alle blade og magasiner for lige at se om jeg eventuelt kunne falde over et trendy magasin der lige kunne toppe min SMARTE TJEKKEDE stil!

Valget stod imellem "Hendes verden" - ALT I STRIK 
eller
 "Hjemmet" - SÅDAN TABTE LONE 90KG

Jeg orkede det ikke og trissede afsted med mine bage kartofler til aftensmaden...
Små skuffet men ovenpå over at nogen havde kaldt mig TRENDY!
Selvom jeg 80% af tiden i dag har siddet på toilettet og når jeg ikke har siddet der har jeg små pruttet!

I morgen skal jeg på arbejde!
SÅ opdate på dag 3 finder sted som noget af det første Torsdag morgen!!

Nu skal jeg tisse igen så jeg holder for nu!



1 kommentar:

  1. jamen dog som du får renset ud

    og hvor bliver man høj af sådan en kommentar Kan da godt forstå du rankede ryggen

    forsat pøj pøj

    SvarSlet