torsdag den 10. januar 2013

Udrensning dag 4

Så er vi snart på enden af en festdag i denne proces...
BANANA DAY!!





Jeg har beriget mit liv med 3 bananer og skummetmælk i dag oveni det en helveds masse suppe og vand!
Det gik pludseligt op for mig at jeg da med garanti var så træt pga manglende væske i denne proces!
SÅ jeg drak 3 liter under min fantastiske træning i formiddags!

Det er som om det har hjulpet en lille smule!

I dag har jeg dog haft meget svært ved at holde mig fra de søde sager på arbejde...
De gamle kvindfolk tilbyder jo for hunde da Anton Berg KONSTANT!
AARRGH!
Selv på kontoret står den slags skidt og flyder...
Det er da som at gå ind i løvens hule!
ÆV!
Jeg må også indrømme at jeg til trods for virkelig at have været meget fokuseret er bukket under for en enkelt karameldrøm!

SORRY!!!

Men jeg har efterhånden KÅÅÅÅL ud af ørerne!
Det smager skide godt...rigeligt med hvidløg og chili SKØNT!
Men jeg orker snart ikke mere KÅLSUPPE!

Siger til mig selv at jeg bliver et bedre menneske af denne uge!
Til trods for så meget luft i maven at jeg næsten ufrivilligt kommer til at småprutte hver andet øjeblik så bruger jeg pt 40% af min vågne tid på at tisse!
Håber dælme ikke jeg udvikler mig som sengevæder undervejs!!

Nå men hva...

Jeg er over halvvejs og ved godt mod!

I hører fra mig!!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar