søndag den 6. januar 2013

Udrensning kom til mig!...

 
Ja som det er sket nogle gange før så har jeg udsat et af de projekter som skulle være opstartet i dag...
Men for hunde man er vel familiemenneske og kaninerne Anders og Katrine skulle flytte i dag...
Se det gav nok at lave at få dem pakket ned og installeret på landet hos en god kollega!
MEN HOLD NU KÆFT EN LETTELSE!
 
Linse Kessler havde slagtet mig for dyremishandling hvis hun havde vidst hvor ensomt de to har haft det ude i baghaven det sidste halve år!
 
Men nå nok om det!
 
UDRENSNINGSKUR!!!
 
 
Selv Dennis mener han trænger til en udrensning!
 

 
Ovenstående bliver de 10 L suppe der skal skylle min krop frisk og sund i den næste uge...
Jeg er stadig i tvivl om jeg overlever men jeg håber virkelig det kan give mig det boost jeg trænger til for at kickstarte 2013 for alvor!
 
Jeg har konfereret med min fitness guru Dorthe og jeg må indtage danskvand under udrensning!
Hurra for så får jeg da mit daglige indtag af brus!
Jeg er fuldstændig afhængig af brus brus brus...
 
 
 
En uge uden pepsi light bliver som en uge uden rene mormortrusser!
Ganske ildelugtende og frygtelig!
Men nå nogle gange må man ofre en del af sig selv for at blive en bedre del af sig selv!!!
Så i aften blive der tyllet pepsi light i spandevis!!!
Jeg tror sgu jeg undlader at gå i seng i aften så jeg kan tylle hele natten!!!
 
SOV GODT!
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar