lørdag den 2. februar 2013

Store vejedag i en af de rigtig FESTLIGE uger!


Store vejedag melder om 

MINUS 1,4 kg

Men det, der er den vildeste VILDESTE optur i denne første uge i Feb...

JEG HAR TABT 1,1 KG REN FEDT I DEN SENESTE UGE!!

Det kan for folk som ikke ved noget om den slags, lyde som det bare ingenting...
MEN
Så er det nu jeg skal fortælle jer at det virkelig er et stort tab af ren fedt på blot en uge!

Jeg føler mig sgu også helt skinny i denne uge!..
UUuhahaaaaa hvor sys jeg bare at jeg er blevet tynd siden sidst!

Jeg har også haft den vildeste vilde optursoplevelse de seneste par dage...
Nu har jeg i alle de år jeg kan huske ikke kunne gå omkring i det danske land uden at mine inderlår har kørt rundt oveni hinanden...
MEN NU....KNAP 25 KG LETTERE....
Kan jeg nu vimse omkring med et sæt frodige lårbasser der IKKE gnider imod hinanden hele vejen fra knæ til lysken...!!!
ER DET IKKE VIIIIILDT!!!
Selvfølgelig roder de stadig rundt oveni hinanden....men kun oppe øverst!
Der suser en kraftig vestenvind igennem mine lårbasser og jeg har total optur!

Jeg har sgu bevist i denne uge at det er mentalt man vinder kampen!
Min mentale sindstilstand har i den forgangne uge haft kampgejst og LYST til at holde 100% succes!

Hvad kan jeg sige....


I aften skal jeg hygge med verdens dejligste tykke piger og der skal sjusses og spises god mad og det eneste jeg ikke skal er at tælle kcal....lige i aften holder jeg helt fri fra kostdagbogen!
Jeg sys jeg har fortjent det og for hunde hvor jeg vil nyde den iskolde champagne og de skønne kvinder!

Kan I have det godt!

Til jer der kæmper hver eneste dag ligesom jeg gør....

HUSK

Det er hovedet der styre os...det er vores mentalitet der styre vores kcal indtag og det er vores fornemmeste opgave at klø på og rejse os i møddingen når vi engang imellem ligger dernede og roder rundt!

GOD LØRDAG TIL ALLE!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar