tirsdag den 26. februar 2013

Overskuddet er blevet brugt på min guldklump i denne uge!!

WWW.TRÆT.DK


Det er overskriften på min nuværende tilstand...
Har haft to fridage fra arbejde men har på ingen måde haft fri...
I går gik turen til IKEA for at handle ind til prinsesse Tut´s fødselsdagsgave.....

#ET NYT VÆRELSE#

Da ungerne var afleveret i morges gik vi ellers igang med at rydde ALT hvad der var på hendes værelse og sætte gang i at bygge det hele op fra bunden igen!
Sikke et projekt...men det mest fantastiske er faktisk at vi har formået at "samle selv" uden at blive skilt undervejs...i sig selv en KÆMPE bedrift!

Prikken over iét var prinsessen reaktion da hun kom hjem fra gymnastik og åbnede døren til hendes værelse....Hun sagde ikke noget, lukkede døren igen og gik ind i stuen og satte sig!!
Hmm....
Den reaktion vi havde forventet fra vores særligt sensitive barn som ikke er skide god til det der med forandringer hun ikke er forberedt på inden tiden!
Efter 1 1/2 minut rejste hun sig meget målrettet med kommentaren..

"Jeg går ind på mit værelse og I skal ikke gå med"

Efter 10 min gik jeg ind til hende...hun sad ved sit nye skrivebord og kiggede rundt i værelset med et stort smil og sagde..

"Det var lige sådan jeg havde forestillet mig det ville være Mor - jeg troede ikke sengen ville være så høj men den er helt perfekt og nu vil jeg gerne have at I går ud så jeg kan være lidt alene"...

Er det ikke fantastisk at man med forholdsvis små midler kan gøre sine børn lykkelige helt ind i hjertet!!...
Nu er hun puttet godt oppe under loftet og i håbet om at hun ikke triller ud i nat har jeg sat mig til rette i min sofa!..
Jeg er blottet for alt hvad der hedder overskud og motivation til noget som helst aktivt!

Er der nogle af jer andre der af og til står helt af på at det der med at træne....
Pt siger det mig ikke en flyvende fis...
Jeg syntes det er kedeligt og jeg kan ikke tage mig sammen til at tage der over...til det skal siges at der ikke har været tid i denne uge...
For i sådan en proces her er der bare ind imellem familie der spiller ind og kræver ens tid!

Men i morgen er det på med trænings habitten og afsted...ingen kære mor...!

Jeg vil gå rigtig rigtig tidligt i seng i aften og håbe på at jeg er smæk fyldt med energi når jeg står op i morgen tidlig til endnu en dag i projekt #Bliv tynd#...

Jeg har INTET fokus ligenu...INTET!
Mentalt er jeg et helt andet sted jeg i virkeligheden burde være for at rykke tættere på mit endelig mål...
Er det nu jeg skal komme med "Vi venter på lysere tider" undskyldningen???

TIL DEM AF JER DER VED HVORDAN JEG FINDER 30 TIMER I DØGNET OG DERMED FINDER EN MASSE OVERSKUD DER IKKE STÅR 

MOR#KONE#KOLLEGA#SERVICEORGAN#VENINDE#DATTER#SØSTER

PÅ ETIKETTEN....SMID MIG EN OPSKRIFT ELLER EN TRYLLE FORMULAR!

Rigtig God aften til alle!!

Lidt Billeder af resultatet!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar