lørdag den 2. marts 2013

Store Vejedag for sidste gang i denne ungdom!

Lige præcis sådan et forhold har jeg til min krop!


 
Store Vejedag melder om ingenting......
 
MEN HOVSA VENNER!!!!
 
Det gør den så alligevel for til ugens fedtmåling havde jeg tabt omkring 1 kg rent fedt og taget på i min muskelmasse....se det er jo en positiv ting at tage med i disse tider...hvor motivationen holder vinterferie og alderen presser sig på!
 
Som skrevet 100.000 gange før så sker der bare alt for meget omkring mig lige pt...
Fødselsdage der skal holdes og gøres klar til og lidt kaos oppe i mit hoved for at få hele hverdagen til at gå op i en højere enhed!
Som min ældste beboere på arbejde hun siger...
 
"Der er grænser for hvor meget et menneske kan rumme"
 
Gud dog hvor hun har ret den kære gamle kone på 101 år!!
 
Jeg var udemærket klar over det til en start...at på et tidspunkt ville livet spille mig et puds og mit fokus i kortere eller længere perioder ville være placereret et andet sted!
Det kan ikke hjælpe noget!
 
Men nå...jeg runder da de 30 år i morgen 25 kg lettere end jeg rundede de 29..
 
Det er jo positivt!
 
Kan I alle have en skøn Lørdag og HUSK som en gammel klog damer engang har sagt...
 
#DER ER GRÆNSER FOR HVOR MEGET ET MENNESKE KAN RUMME#
 
Så når nu livet kræver ekstra meget af dig...så sig til dig selv....
 
HALLO SÅ LÆNGE JEG IKKE TAGER DET HELE PÅ IGEN!
SÅ SKAL JEG NOK KOMME UD PÅ DEN ANDEN SIDE OG HOPPE OMBORD PÅ PROJEKT BLIV TYND IGEN!!!!
 
 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar