onsdag den 27. marts 2013

Hvor faaaaaen bliver den motivation af??????






Folkens....

Jeg er fraværende....

Min ned af bakke periode har varet i længe ALT for længe...miit fokus mangler og min motivation er taget på "Go fuck yourself" pilgrimsrejse til Øst Europa!
Jeg tog et fint ryk i sidste uge men uden egentlig at have haft fokus på det...hmmm....hvordan kan det lade sige gøre?? 

Hverdagens op og ned ture spiller mig et puds...

Dennis er stadig hjemmegående som 70% af resten af Danmarks befolking og det er der sgu ikke noget atypisk ved kan man sige ikke i vores samfund!
Men da jeg bare af natur bruger vanvittigt meget energi og krudt på at spekulere og spekulere og forsøge at rense indersiden af mit hovede for at finde en løsning på hverdagen...
Ja så er der ikke ret meget plads til alt det andet som er....

MIG 
MIG 
MIG 
MIG 
MIG

Jeg kan ikke finde noget som helst energi eller LYST til at gøre det som jeg ved er godt for mig selv!

GUD DOG.....Trøstespiser jeg fordi jeg syntes livet er hårdt og min 2 årige tyran af en Turbo dreng kan tage pusten fra selv den mest overskuds betonede Lola Jensen og min datter i en alder af 5 er i noget der til tider kan minde om en evil teenagers pubertets krop OG fordi min elskede mand er omkring min krop 28 timer i døgnet og når han ikke er det så er alle de ældre mennesker jeg forsøger at tøjle og klare hverdagen sammen med!

TRØSTE SPISER JEG FORDI JEG SYNTES DET ER SYND FOR MIG AT VÆRE MIG????

Det er satme bare ikke godt nok...

Tag dig dog sammen Mette...

JA DET SKAL JEG NOK MEN JEG VED IKKE HVOR JEG SKAL FINDE ENERGIEN!?


Sidder der ikke en klog læsere derude der tænker....
"Heeeey Mette jeg ved lige præcis hvad der skal til for at du genvinder gejsten"

I tror det er løgn...

En sen nattetime i sidste uge hvor jeg atter engang ikke kunne sove læste jeg om mulighederne for en fedme operation!

WHAAAT????

CHOK!!!

Ja det tror jeg nok lige jeg var da jeg vågnede næste morgen efter næsten ingen søvn!
Jeg tænkte ved mig selv...
Hold kæft hvor har jeg et behov for at lykkes med det vægttab som i absolut ligenu!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar