fredag den 5. april 2013

Foråret er over os og det samme er motivationen og lysten til at genoptage kampen!


SÅ FOLKENS SÅ RYKKER VI IGEN!

Det er forår og jeg har lavet aftaler med skønne kvinder omkring min motion i næste uge...se så skal det nok rykke igen det hele!

Kender I det at der er nogle mennesker i ens liv, som forsvinder og så dukker de op igen og så bliver man bare så glad helt ind i hjertet..egentlig mest fordi at de ikke forsvandt fordi man ikke elskede dem længere, men bare fordi man voksede fra hinanden på det tidspunkt i livet og WUPTI så en dag så står man igen samme sted i livet!
Sådan en gammel barndoms veninde har jeg mødt igen i mit voksen liv OG nu skal vi på walk and talk spadsere tur i det fri i næste uge og jeg glæder mig voldsomt!!

Ligeledes har jeg en motionsdate med min elskede veninde Gitte min elskede lebbelove som er mit et og alt...hun trænger til et los i bagdelen ligesom mig selv og derfor har vi lavet en motionsdate Tirsdag formiddag!
Jeg genopstår fra laske riget....

Jeg er som menneske ualmindelig visuel og nu har jeg fundet en håndgribelig måde at se mine resultater på....nogle vil tænke "hold da kæft det gør da ingen forskel" men JO det gør det for MIG!



Der er i det ene glas 30 sukkerknalder og i det andet glas er der fra start på denne nye omgang ingen...for hver kilo der ryger, ryger der 1 sukkerknald over i det andet glas og på den måde kan jeg følge med uge efter uge og se at der faktisk sker noget helt konkret!
Det psykologiske i det er for mig at jeg ikke har fyldt glasset helt op....så kan det virke helt uoverskueligt!

Kan I se ideen??

Jeg sys selv det er en herre god ide! 

Jeg er spontan og starter op på denne omgangs tur imod MINUS sukker og masser af grønsager på en højhellig Fredag...det er måske liiidt vildt...mrn hva faen jeg skal arbejde hele weekenden og tror på at man ikke altid skal starte en Mandag!

Så venner/læsere/ bloglovers....

Første store vejedag bliver først Lørdag i næste uge....

Jeg er tilbage jeg er fyldt med energi og jeg er glad i låget over at jeg kan se lysere tider forude!

Har en vigtig dag i Maj og til det er det vigtigt at jeg ser godt ud og er tilbage i kampform!

Håber I er med mig igen!

Som en fantastisk klog og dejlig kvinde sagde til mig fornylig...

"Mette motivationen kommer altid igen...ligesom foråret!!"

GUD 

Hvor har hun ret....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar