søndag den 21. april 2013

Store Vejedag i Belieberrus!

 
 
 
 
Vi befinder os i det der minder om Bieber hysteri herhjemme!
Vi snakker ikke om andet..
 Vi lytter ikke til andet...
og
Vi ser ikke andet i tv....
 
Oveni det har der været en vejedag som vi har udskudt i Belieber rusen...
 
Som I alle ved har jeg virkelig passet mit træning.. skippet min peanutbutter og chailatte og i det hele taget virkelig ydet en kanon indsats hele vejen rundt!
Til trods for det så er der ikke sket en skid på vægten i dag...
Jeg har ikke tabt mig!!!!
 
HVORFOR HAR JEG IKKE TABT MIG??
 
Jeg måler mine centimeter senere i dag og skal have målt min fedtprocent den kommende uge!
Et eller andet sted må jeg sgu da have tabt eller flyttet på et eller andet!
 
Jeg bliver sgu så ærgelig når der ikke sker noget når jeg virkelig har gjort en stor indsats!
Min bror siger at det er naturligt for kroppen at komme i en form for dvale tilstand og så pludselig så vender det igen....men det er jo ikke noget jeg kan bruge til noget når jeg gerne vil tabe mig NU!
Selvom jeg godt ved at han har ret!
 
Men jeg må skuffe jer...
 
Ingen sukkerknald skal flyttes i denne uge hellere!!!
 
 
 
I næste uge skal der flere kilo på mine kettlebells...det var ikke tungt nok!
Men jeg klør på!!!! 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar