lørdag den 13. april 2013

Store Vejedag efter mødet med RAW food!



Det bliver desværre ikke i denne uge jeg skal flytte min første sukkerknald over i det "sunde" glas!
 
ØV!
 
Men nå det melder om plus 500g og jeg sys det er lidt ærgeligt ovenpå min rigtig gode indsats i denne uge....Dennis prøver at psyke mig lidt ved at sige at det sikkert bare er mad der ligger i maven og svømmer rundt og væske der banker omkring...
 
Da vi jo virkelig gik til den i går på RAW food kontoen!
 
Det er jo hellere ikke en øgning der er til at skrive hjem om...men jeg kunne godt have brugt et  ryk...men nå venner jeg er igang igen og det er med at fokusere på det positive i processen!
 
Det giver mig dog anledning til at beregne kalorier fra i dag..
I den forgangne uge har jeg sjusset  mig igennem kalorierne fordi jeg mener at have styr på hvor meget jeg kan indtage...men må blot konstatere at jeg klare det bedre hvis jeg skriver alt ned!
 
Har besluttet noget nyt...blot et eksperiment...
Hvis ikke der er minus resultater på vejedagen så er der ingen "fridag" i vente om Lørdagen
Fridagen skal være en belønningsdag for det gode arbejde jeg har udrettet i løbet af ugen!
 
Et eller andet skal der til hvis jeg skal få 30 sukkerknalde flyttet over i det SUNDE glas!
 
GOD LØRDAG!
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar