torsdag den 11. april 2013

PeAnUtBuTtEr din værste fjende!

 
Hvem faaaaen er afhængig af peanutbutter???
 
Det er familien Wettergren..
 
Værst har det ramt vores far...
Hvad han ikke kan indtage af peanutbutter hvis han bare giver los på fedtbomben...han dækker det dog indunder at det er smæk fyldt med proteiner...
Hele 20g pr 100g...
 
(Men på den anden side når man træner r**** ud af bukserne minimum 3 timer om dagen så sætter det sig jo ikke....som det gør ved andre på Matriklen på Matrosvænget)
 
Har jeg altid syntes at det var uhumsk sådan noget nøddesmør...ØØØH JA!
Indtil for nylig hvor Dennis blev ved med at sige..
"Ej Skatte du skal da lige prøve at smage det, det smager himmelsk"
 
Jeg smagte det og jeg var hvivlet ind i peanutbutter spiralen...
Ja gu´ fanø smagte det skide godt når man elsker peanuts!
Men hvorfor Dennis....????
Hvorfor skulle du introducere mig for det der gik og hen og blev min væreste fjende i mit comeback?
 
Jeg forsøger at bekæmpe lysten, trangen, savnet til min fuldkornsbolle med peanutbutter!
Det er ikke nemt og jeg ser frem til at jeg på Lørdag må spise en bolle med peanutfukingbutter!
 
Jeg har dog genoptaget min kærlighed til mandler og mørk chokolade!?
Ligeledes har Dennis lukket op for endnu en ny dille i familien W...
Grøn The..
Det kan man så sige er okay...
Det skulle give sådan en skønne tarmflora hvis man fik sådan et par liter eller fem igennem systemet dagligt....Så det gør han så den kære Dennis!
Jeg er stadig i mit overvejende og "Nu er det liiige før jeg gør det i virkeligheden" stadie!
 
Men ja kan jo konstatere at skal man have lidt sødt så er mandlerne og den ene firkant mørk chokolade stadig en sikker vinder!!!
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar