mandag den 8. april 2013

Tasken er pakket og skoene luftet!

 
 
 
 
Så er det i morgen tidlig kl 9.00 at jeg starter op på den nye "sæson" i gym...
 
Har motionsdate med min bedsteste bedste girlfriend og det skal nok blive hårdt for os begge!
 
Men efter i aften, at have fået frække tilbud af flere engelske mænd +50 på min facebook, er det ligesom gået op for mig at jeg må gøre et eller andet...
Jeg er da slået helt ud!
 
Her gik jeg rundt i illiusionen om at jeg til trods for mine ekstra kilo og til tider voldsomt lange bongo babser nu alligevel var noget af et honk og så BANG in your face bliver jeg kastet ned i det dybeste dybe hul...
"Mette du ligner en kvinde der tænder på halv japanske mænd med mustage og måne"
Ej hold nu op altså!!!
 
Men nå det booster blot min lyst til at tage i centeret i morgen tidlig!
 
Har fået SKØN mad i dag og fået drukket den mængde væske jeg skal og iiiiiiih det er bare SÅ skønt
Jeg føler mig helt føøødt på ny!
 
Jeg loooover at update jer på mit projekt igang igen!
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar