tirsdag den 9. april 2013

Fitness World du kære...Gensynsglæden var STOR!

 
 
 
 
Første dag tilbage i Fitness World er overstået og det gik over alt forventning!
Blev mødt i døren af træner Dorthe som stod klar med åbne arme og råbte..
 
"Jeg skulle rulle den røde løber ud Mette, FEDT at du er tilbage"
 
Humøret var højt fra morgen stunden og jeg følte mig klar til kamp!
Havde fornøjelsen af min venindes selskab og det var SÅ fedt og skide skægt!
Det er bare sjovere når man er to og sammen med hende er ALT liiige lidt sjovere...
Måske også lidt mere hyggeklub agtigt men det er altså også okay, så længe det er hygge under opsyn
 
Lidt høje i hatten var vi da en kvinde henvendte sig blot for at spørge...
"Undskyld kan I svare mig på hvordan jeg får stramme baller??"
 
Hmmm.....tænkte jeg....ligner vi nogle med stramme baller...
 
TUSIND TAK!
 
Efter min oplevelse med de halvgamle mænd i aftes trængte  jeg til en optur og jeg må sige dette var en af dem...!
SÅ TUSIND TAK FOR DET KÆRE MEDKÆMPER!
 
Jeg er på pletten igen i morgen tidlig...
Håber på selskab fra verdens dejligste veninde igen....
 
 
Smukke dejlige Gitte var så SEJ!
 
 Er skide stolt af at hun har rejst sig og besluttet sig for at komme afsted!
Jeg VED hvor grænseoverskridende det er at skulle afsted første gang!

BUT U DID IT MY LOVE!
 
Kan I alle have en skøøøøøn Tirsdag!
 
HUSK!
 
TÆNK POSITIVT!
TRO PÅ DIG SELV!
DU VIL SE RESULTATER!
 
Når det ser sort ud...
Fokuser på processen og ikke på målet...så er det hele meget mere overskueligt!
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar