fredag den 26. april 2013

STORE VEJEDAG!! SÅ KOM DU LIGE DER DA!!!...

 

ENDELIG!
ENDELIG!
ENDELIG!
ENDELIG!
 
JEG HAR TABT MIG!!!!
1,4 KG I DENNE UGE!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!
 
Da det er for bøvlet at skære sukkerknalderen over har jeg bare flyttet en enkelt knald over i dag!
Så hvis der ryger bare 600g i næste uge så flytter jeg en mere!
 
Jeg er totalt ovenpå!
Det må fejres!!!!
Bummelumme!
 
Jeg har kun trænet en formiddag i denne uge men jeg er sikker på at det var hårdt nok for 3 dage..!
Nyt hold - Ny instruktør - ud af min comfortzone!!
 
FØJ!
 
Men det gik og jeg var totalt ovenpå da jeg var færdig!
 
HALLO FOLKENS JEG LAVEDE VASKEÆGTE ARMBØJER!
IKKE NOK MED DET....JEG LAVEDE MANGE!!!!!!
 
Jeg har igen i dag fundet muskelgrupper omkring mine bongo babser jeg ikke anede jeg havde!!!
AV AV AV AV AV hvor har jeg ondt i mine bongo tuttelutter!!
 
Men nå...
 
Jeg har flyttet en sukkerknald og det er det absolut vigtigste element i dag!
 
I aftes var jeg på arbejde og da jeg var færdig tog jeg ind og hørte musik på Dronning Louise sammen med nogle af tøserne!
FANTASTISK
Elsker ALLE mine veninder og det de giver mig!
Jeg er helt tovlig!
 
I aftes var der Kings of Rock og mødet med Heavy Carsten var bare fantastisk!!!
 
BELIEVE IT OR NOT!
DET ER IKKE EN PARYK!!!!!
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar