mandag den 29. april 2013

ZzzzzUmBA! Gang i Bongo babserne!

 


HALLO FOLKENS...JEG ER OPPE AT KØRE!!
 
Jeg har været til ZUMBA!
 
Det er ved at være et par år siden jeg sidst har deltaget i en Zumba time men jeg skal da absolut lige præcis fortælle jer en ting....det skal bare være en fast Mandags beskæftigelse for hold nu helt op hvor har jeg ikke været så godt underholdt i mit motions center i lang tid!
 
Jeg har lignet en frodig sydamerikansk kvinde med total panik i rytme boxen, for hold nu helt kaje hvor gik det stærkt!
Vi væltede jo rundt i disse skønne rytmer og var ved at falde over hinanden! Dog skete det nogle gange at jeg tog mig selv i virkelig at syntes at det kørte for mig......så valgte jeg at kigge små cool rundt på de andre og tænke...
 
 " NÅ SÅ GIK DER BÅNDSALAT I DIN RYTMEBOX HVA"
 
Det var så lige der jeg bare skulle have holdt fokus på  min egen frodige rytmebox for det gik da helt galt med både trin og rytmik!
 
Men jeg kunne have nappet en time mere...det var så sjovt og jeg lod mig i den grad rive med, så jeg rullede med både babser og bagdel!

ALLE BØR GIVE SIG SELV DENNE OPLEVELSE!
 
Jeg deltager gerne sammen med jer!
 
Nå det var lidt et Mandags spark fra mig!
 
Bummelumme...
 
KAN I HA EN SKØN AFTEN!
 
Jeg vil byde Dennis op til en sydamerikansk dans om lidt og så skal der satme rystes med formerne!
 
 
HUSK DET SKAL VÆRE SJOVT AT TRÆNE ELLERS MISTER MAN  LYSTEN!
ZUMBA.....DET ER SJOVT!!!!
BUM!
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar