onsdag den 17. april 2013

Peanutbutteren og chai lattén måtte lade livet i kampen mod kiloene!

 
 
Det måtte jo komme...
Jeg må blot konstatere at jeg ikke er stærk nok til at have den slags stående i skabet!
 
Er det der ikke så spiser jeg det ikke...
Er ikke typen der går ud og køber nyt...
Så jeg tog en rask beslutning Tirsdag morgen da jeg stod op og kunne se på vægten at det var gået den forkerte vej...ikke alverden men dog den forkerte vej !
 
Jeg smed de 2 største laster ud i skraldespanden!
 
AV GOD DAV OG GO MORGEN!
 
Det var med blødende hjerte men ak...det går bare ikke når jeg bliver fristet!
 
Jeg er kommet rigtig godt igang med min træning!
Det kører bare derudaf...
SKØNT
Det er det fedeste at mærke sig selv på den måde!
 
Var på hold i Mandags og skal nu rykke mig ud af min comfortzone og på nyt hold på Fredag dvs med en ny instruktør...jeg er jo liiidt et vanedyr og ikke meget for at vove mig udenom min træner Dorthe....Men nu må det komme!
Jeg har heldigvis støtte fra min dejlige lebbelove...
 
I aften skal jeg på arbejde...altid svært at psyke sig op til efter 5 fridage...
Det er som om de fridage går alt for hurtigt!'
 
Kan I alle have en skøn dag!
 
Til dig kære peanutbutter...tusind tak for denne gang, du var et DEJLIGT bekendtskab!
ChaiLatte...hvad kan jeg sige...Det har været hyggeligt!
 
 
 
 
 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar