søndag den 14. april 2013

De sidste 6 år af mit liv har været de bedste!

 
Tænk sig at hvis jeg for 6 år siden ikke havde mødt manden i mit liv ved det der mindede om et tilfælde....eller ihvertfald kan man sige at det udviklede sig til noget ingen af os liiiige havde set komme ved første møde...OG DOG...Vi skulle mødes hjemme hos mig og jeg stod der med min æbleformede figur og min krudt permanent -  godt svedende under bonge partiet og tænkte
 F*** - jeg magter ham ikke han er satme da ALT for pæn altså...så gå dog væk fra min krop...eller nej bliv....eller ej kom lad os snave i bund....eller det har du ikke lyst til...fair nok ....så dropper vi det bare....nej gu gør vi ej...kom her så skal jeg lige snave dig igennem inden du smutter igen fordi du på ingen måder kan overskue alt min kvindelighed!!
DET KUNNE HAN HELLERE IKKE!
Men han valgte dog at blive hængende en hel weekend og jeg fik snaskesnavet så meget på ham at jeg Søndag eftermiddag mødte op hos mine forældre med den ondeste udgave af skægpest der nogensinde er set på dansk jord!
Min altid så bekymrende mor var også på pletten med det samme...
"Guuuuud Mette det er da børneeksem du er ved at få på hagen"
Hmmm....
 
 
 
Vi snavede en del den første tid og det var voldsomt så meget det kriblede i min æblekrop!
3 måneder senere tænkte jeg...hmmmm....min krop fortæller mig at den ikke har det godt!!
Hmmm....GUUUUUUUD JEG HAR NOK KRÆFT I TARMENE!
Op til lægen babubabu...
 
"TILLYKKE DU ER GRAVIIIIIIID"
 
FUCK SOM I FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK!!!!!!
 
Det måtte vi forholde os til og op imod at min svigerfamilie havde mødt TøjteMette 2 gange på dette tidspunkt og set i forhold til at Dennis kun knap havde afsluttet forrige forhold var det sgu ikke liiiiiiige den fede grillparty at deltage i!
 
Alle omkring os reagerede med "Hoooold da op I spilder ikke tiden hva"...
ØØøøh nej hvad faen skal det også til for....
Specielt min svigerforældre så noget der minder om NEON RØDT!!
Min elskede far konstaterede hurtigt at unge mennesker i dagens Danmark bollede tidligere og tidligere og mor Ruth var i en lykkerus og meget krammende og åben overfor hendes nye svigersøn!
SKØNT!
 
Tiden gik....rettere 9 måneder...og PLOP ud kom en lille tyk rødhåret baby på 4200g...
Værs´go....
Det var hvad du fik ud af at involvere dig i hendes kvindelighed Dennis!
 
 

Vi er her endnu...
Vi elsker hinanden og livet og begge vores krudtugler!
Ville ikke bytte det for noget!
 

 
 

Jeg er overbevist om at Dennis var startskuddet til at jeg fik et andet syn på livet et andet syn på mig selv og lysten til at leve et sundere og bedre liv!
Muligvis fordi han bare elsker MIG!
 
Ikke kun noget af mig...men hele mig...hele ÆBLET, alt hysterien, hele temperamentet, alt det sjove alt det sure....ALT ALT ALT...MIG!
Dennis var her da livet var fedt og jeg var tungere...
Dennis er der også når livet bliver tyndt og sundt!
Fordi Dennis er Dennis og fordi der ikke findes en i hele verden der støtter mig mere i det her!
Fordi jeg elsker ham når han er kedelig og fordi jeg elsker ham når han sjov også selvom det ikke sker så tit og ikke mindst fordi jeg elsker alt det han gør ved mig og giver mig hver eneste eneste ene dag!!
 
 
 
6 år har det taget at finde en fin balance i tingene...tror på vi lærer nyt om hinanden hvert minut...men vigtigst af alt er det at vi har lært at leve med hinandens små finurlige til tider pisse belastende sider!
Men det er ægte kærlighed!
Selv når jeg skal sige det samme omtrent 9738 gange og han stadig ikke husker det...Når han skal bede mig rydde op efter mig selv på badeværelset for 25380 gang...så elsker vi bare hinanden - dog lidt mindre i de situationer.
Men vigtigst af alt så elsker vi bare hinanden!
 
 
Ved godt at dette indlæg ikke som sådan om "Bliv tynd processen" men det omhandler mit liv og hvor jeg er der hvor jeg er og hvad der fik mig her til!
 
JEG ELSKER MIN FAMILIE!
JEG ELSKER MIN BLOG!
JEG ELSKER MIT LIV!
 
Nu skal jeg nyde et stykke med Tom Hardy på Tv2....gør jer selv den tjeneste!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar