torsdag den 7. marts 2013

Undskyld for min manglende tilstedeværelse på bloggen!

 
 
Kære alle skønne dejlige bloglæsere...!
 
 
UNDSKYLD
UNDSKYLD
UNDSKYLD
 
Mit kreative blogger indspark udebliver lige lidt for tiden...!
Marts måned er altid en mega presset måned i familien W, da vi har intet mindre end 3 fødselsdage med en uges mellemrum...det kræver voldsomt meget af mutti Mette og da jeg pt er igang med en renovering af mig selv mentalt....er jeg blevet nød til at sige liiiige lidt fra overfor nogle ting!
 
NU SIDDER I OG TÆNKER FUUUUUUCK HUN OVERGIVER SIG TIL KAGER, SNOLDER, JUNKFOOD OG ANDET SKIDTERAS!
 
Men don´t worry folkens!
 
Jeg giver jo ikke bare los på alt hvad der hedder SUGAR AND CO....
 
 
Nej Nej Nej tværtimod, jeg forsøger at holde rimelig fokus på min kost men min træning er skubbet liiiidt ud på et sidespor og det handler altså om at jeg er på grænsen til et stress sammenbrud fordi døgnet for faen kun indeholder 24 timer....hvad dælen er det for et koncept?!
 
Men når jeg skal kunne overse at være 
 
#mor#kone#kollega#datter#søster#veninde#kagemester#moster#faster#kagekone#festarrangør#osv#osv#
 
OG
 
Man gerne vil være den bedste til det hele....
Så er jeg nød til at skrue ned et eller andet sted....der var en gang en klog kvinde der sagde til mig
 
"Mette det er ikke et spørgsmål om der er tid til at træne, det skal skema lægges som alt andet"
 
Ja det er meget muligt hun har ret ....men faktum er bare at jeg ikke kan finde TIDEN at skema lægge det i....!?!??!??!?!
 
MEN
 
Ro på folkens....Prinsesse Tut af Matrosvænget fylder 5 år Mandag og når vi er på den anden side af den 3 dages fejring som er sådan en prinsesse værdig, så skal jeg nok vende tilbage med 180 i timen!
 
Men indtil da....må I bære over med mig!
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar