lørdag den 16. marts 2013

STORE VEJEDAG DAGEN DERPÅ!!!....

 
 
Hold nu op hvor jeg er ramt i dag, jeg befinder mig i en tilstand af mande-influenza....!
 
Men for hunde hvor var Rasmus Seebach endnu engang det hele værd!!!!!!
 
Formåede at blive væk fra alt og alle mange gange....egentligt et under at jeg overhovedet har fundet hjem igen....var også så taknemmelig for taxa damen at hun fik en KÆMPE krammer ved ankomsten til min hjemme adresse....!
 
Men nå tilbage til dagens store spørgsmål....
 
STORE VEJEDAG MELDER OM MINUS
 
1,9 KG
 
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!
 
Men den er god nok venner, jeg har været oppe og nede af vægten 5 gange og rykket rundt på den på badeværelset og den siger det samme alle 5 steder!
 
WUUUUP
WUUUUUUUP
WUUUUUUUUUP
 
Havde jeg ikke været ramt af den ondeste onde mande influenza i dag, ja så havde jeg hoppet op og ned i bare glæde over dette fantastiske resultat....selv uden træning er det lykkes!
Det giver blod på gebisset og jeg må fremad igen!!
 
I dag har jeg dog ikke overskud til andet end at overleve....
 
Føøøøøøj!
 
Jeg sys ikke i nat....da selveste Rasmus S sad ved min side at jeg var sæææærlig beruset! Virkede egentlig cool omkring min kendis oplevelse...
Her dagen derpå kan jeg måske godt se at jeg nok ikke var så skide cool som først antaget!
Men nå pyyyyyyt....
 
Jeg vil forsøge at overleve resten af dagen som står på fødseldag hos min svigermor..
 
UuuUHHF hvor jeg fantastere om at hun har lavet noget lækkert stærkt mexicansk mad...
 
Men skal jeg være realitisk så har hun ikke!
 
Men nå venner og bloglovers...
 
IM BACK IN THE GAME - altså hvis jeg overlever denne frygtlige tilstand!
 
 
MØS TIL FOLKET!
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar