søndag den 3. februar 2013

TyKkE-HyKkE NåR DeT Er BeDsT!

JEG HAR HAFT ET MÅL I MIT LIV....AT JEG EN DAG SKULLE KUNNE PASSE MIN LEBBES FORÅRSJAKKE SOM ER SÅ SVEDIG LÆKKER AT JEG VILLE GIVE BEGGE MINE HÆNGE BRYSTER FOR EN MAGEN TIL!
MEN PROBLMET HAR VÆRET AT DEN ALTID HAR VÆRET ALT FOR LILLE!
 
I GÅR SKRUEDE JEG MIG FANDME NED I DEN INDEN VI SKULLE TIL FEST!
 
 
IKKE DET BEDSTE BILLEDE MEN ET BEVIS PÅ AT JEG HAR DEN PÅ UDEN AT DEN ER TATOVERET PÅ MIN KROP!!
 
JEG ER SÅ STOLT......
 
 
Nød mine tykke tøser i stor stil i aftes...
Det er ganske sikkert at en aften i deres selskab ALTID ender ud i minimum et hysterisk grine anfald og så ellers bare hygge ude over det normale...!
 
Verdens BEDSTE Lebbelove!
 
6 år har vi efterhånden kendt hinanden og vi mødes ca hver 1/2 år alle 5...det er så festligt hver eneste gang og i går var ingen undtagelse...!
 
Nogle mennesker er man bare fortrolige med uanset om man ser dem hver anden dag eller om man kun ser dem 2 gange årligt!
Det er lige præcis sådan vi har det i vores tykkegruppe!
Vi vender hele verden når vi er sammen og alle deler ud af sig selv i større eller mindre grad...men det jeg elsker allermest ved mine tykke tøser...det er at sammen med dem er ALT tilladt...også når det gælder indtagelse af MAD og ALKOHOL!
 
ME LOVE!
 
Vi får altid en 3 retters menu og dertil hørende snacks....Hvilket gjorde at jeg omkring midnat havde så frygtelig kvalme...de andre vil nok mene at det skyldtes mit indtag af alkohol...der må jeg sige at jeg IKKE er enig....det var alt den mad jeg fik...min mavse er ikke vant til at blive smovset sådan for!
Føøøøøøøøøøj!!
 
Så i dag er det hverdag igen og sikke da en fornøjelse af være tilbage til hverdagens sunde kost...det kan jeg forholde mig til efterhånden...Men kæreste vidunderlige tykke tøser....TAK!
I er og bliver bare de bedste TYKKE TØSER!
Er SÅ glad for at min tykke krop har medført det faktum at I nu er en del af mit liv til evig tid!
 
 




 
 
 
 
 

 

SOVS - Hjemmelavet whiskeysovs..jeg skal liiige love for min tallerken badede i det og det er det der skal til en sjælden gang for at jeg kan holde det her ud!
Det vigtigste er bare at NYDE det imens det står på!!
DET GJORDE JEG - INDTIL JEG FIK KVALME ALTSÅ!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar