lørdag den 9. februar 2013

Inspiration til alle der mangler fokus og motivation i ny og næ!

 
 
Jeg har fået denne bog af Inge Vinding anbefalet af en fantastisk kvinde jeg engang gik til vægt kontrol hos i forbindelse med min graviditet!
En meget meget klog og FANTASTISK kvinde som altid havde svaret på det meste og hvis ikke hun selv havde svaret, så vidste hun som regel hvor jeg kunne finde det!
Min elskede Lotte!
 
Men nå...fik så denne bog i fødselsdagsgave og tænk sig den har bare ligget og samlet støv for jeg har ikke været klar til at læse den før nu hvor det i den grad har været sløjt med motivationen!
Men nu er jeg godt igennem den og kan KUN anbefale den!
 
Første halvdel af bogen giver dig indsigt i psykologiske barriere vi løber ind i undervejs i en livsstilsændring og det er alt fra dårlige vaner -  til hyggespisning og overspisning!
Anden halvdel giver dig de redskaber du skal bruge for igen at få magten over dine spisevaner og til at se resultater på vægten!
 
Jeg går meget ind for sådan nogle selvhjælpsguider...
Jeg er en sucker for ALT ud i selvhjælpsbøger...forældre guider og livsstilsændringer og ja ALT!!!
Kom frisk kom frejdig hvis det kan være med til at hjælpe mig til en bedre hverdag!

Jeg er udemærket klar over at jeg ikke alene ved hjælp af at læse disse bøger bliver en skinny bitch eller en supermom men jeg TROR PÅ at vi ALTID kan blive klogere på os selv og de mennesker vi har omkring os!
 
Så til alle der kørt fast og som jeg tror på selvhjælps teknikker...LÆS DEN!

God Lørdag til jer alle!
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar