torsdag den 14. februar 2013

SuKkEr AfHæNgiGhEd....HjÆlp!




Som skrevet så mange gange før så er jeg altså bare sukker afhængig!
Det er helt galt med mig for tiden og min hjerne skriger på sukker!
Det er som om jeg kan finde 117 forskellige lorte dårlige undskyldninger for hvorfor jeg bare skal ha´ sukker....SUKKER SUKKER SUKKER!

Er der ikke nogen af jer andre der kender det når I har fået SUKKER på hjernen så er det der bare...man kæmper for at modstå, hver en lille del af ens krop kæmper imod...
MEN SÅ SKER DER DET AT MAN ALLIGEVEL FALDER I....
Der har man gået rundt om den lune småkage i timevis og så BANG så spiser man den i håbet om at SÅ kan man koncentrere sig om noget andet....

MEN 

SÅ KA´ MAN SATME LÆRE DET!!!!

Har du spist den første så vil din narkoman krop have mere....
Det er som med så mange andre ting....mere avler mere....!!

ØV jeg sys det er svært at holde mig ude af en sukkernarkomantilstand!

Var i bio i dag med Merle og bedste veninden...jeg holdte fast og spiste kun nødder og så forsøgte jeg med 1l Cola ZeRo - UDEN brus....HMPF spild af penge! 

Jeg er fuld af gode undskyldninger for tiden....

"Jeg sys det er svært at holde mig til planen fordi det er ferie"
"Jeg sys det er liiiidt svært at passe min træning fordi ungerne har ferie"
"Jeg er MEGET kvinde i de her dage og derfor har jeg lyst til en masse snaske"
"Jeg er sukker afhængig og kan bare ikke stå imod"

Ja jeg kunne blive ved med mine dårlige undskyldninger....!!!!

Dennis derimod er meget fokuseret for tiden...han indtager ikke andet end broccoli morgen middag og aften...!

Endnu en dårlig undskyldning kommer lige til mig....

"Det er fordi det er så dårligt vejr at min motivation kører op og ned for tiden"
"Når det bliver sommer SÅ skal jeg nok rykke MAX igen"

Aaaaarmen Mette W tag dig dog sammen!!!

" Det er international pandekagedag så vi skal da have pandekager"
( De var satme gode og spiste kun det halve af hvad jeg normalt ville gør!!)

Kan I høre det????

EN STOR UNDSKYLDNING FOR AT FÅ MIT FIX!!!!

DET ER LIGESÅ SLEMT SOM NARKOMANER!

I må bære over med mig og mit korpus!

HAPPY VALENTINE!





1 kommentar:

  1. Det skal du ikke være ked af søde.. Du er ikke den eneste, jeg har haft det på samme måde som dig.. Jeg skulle også bare ha mit FIX..
    Men jeg har været til hypnotisør og fået fjernet min trang til søde sager, jeg spiser nu sukkerfri tyggegummi.
    Han fik også gjort et eller andet med min motivation til tingene, og det går bare super med det.. har ikke spist slik siden d. 17 januar.
    Prøv evt. en hypnotisør.. Knus

    SvarSlet