lørdag den 23. februar 2013

Store Vejedag.....!

Store Vejedag melder om

MINUS 400g...

Det er sgu ikke alverden, men visse vasse det er da et minus og i disse tider er vi tilfredse med selv det mindste minus!

Jeg sys egentligt at det går stille og roligt og det er da bedre end at det slet ikke går...

Jeg er kørt lidt træt i mit træning og kan godt mærke på mig selv at jeg skal hive mig selv i centeret i denne tid, men jeg kommer afsted...det er hovedsagen og det skal nok vende igen!
Jeg nyder stadig at mærke min krop og at have ondt!

Hvad min kost angår så går det egentlig fint pt...
Men jeg får for meget brød og for mange mælkeprodukter i forhold til hvad der er godt...så der må strammes op!
Til det skal siges at jeg holder mig ret godt på måtten på arbejde..
Dennis laver en salat til mig inden jeg tager afsted og den holder mig egentlig ret godt mæt i løbet af min vagt!
Er det ikke bare luksus med sådan en dejlig mand!!


Jeg venter som alle andre danskere på at foråret kommer til os...
Tror vi alle trænger til luner tider og til at solen skyller lidt D-vitaminer ned over os!!
Er 100% sikker på at jeg rykker 15 kg i løbet af no time når energien kommer til os i løbet af de næste måneder!

Tror I på mig????

1 kommentar: