fredag den 2. november 2012

Store vejedag i Regnvejr!

Store vejedag fremskyndes en enkelt dag pga fødselsdag i aften!

Min yngste guldklump har været syg HELE  ugen og det betyder at jeg ikke er kommet over at træne en eneste gang, derfor har jeg haft ekstra fokus på min kost for at undgå at tage på!

DET ER LYKKES!!

HURRA!

Men jeg trænger i den grad til at få et ryk igen, mit  dårlige selvværd er efterhånden på størrelse med Lolland-Falster og jeg er efterhånden temmelig træt af at høre 
"Guuuud jeg kan da godt se i ansigtet at du har tabt dig"

For faen da....jeg har sgu da ikke tabt 17 kg KUN i ansigtet...Aaargh...
Arrj måske er der også røget lidt på skinnebenene...EJ COOOME ON!!!!
Giv mig styrke!

Motivation, overskud, energi og succes kom til mig NUUUUUU!!!!!

Livet er bare ikke altid en dans på roser og dagligdagens hårde realiteter er bare ikke altid skide sjove at kæmpe med...
Oveni hele dette projekt "ØV" befinder jeg må kanten af  en semi psykopatisk tilstand...som jeg desværre må gennemgå en gang om måneden til STOR frustration for mine omgivelser....!!!!

Nå jeg går all in på konditionen og spidskålene i næste uge....

Håber at jeg kan give mig selv og jer seje resultater i næste uge...

GO´ Weekend!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar