onsdag den 7. november 2012

sPinNinG hVoRfOr???

Back in the game med 180 i timen!!


 
 
Hvorfor er det ikke ligeså sjovt at tabe sig som det er at tage på????
 
Har i dag haft min allerførste RIGTIGE spinningtime...
Jeg tror på de mennesker der siger at man skal sidde der, man skal hade det, og man skal være ved at dø....de første ti gange før man få vendt det til en positiv og FANTASTISK måde at knokle på...!
Efter 25 min overvejede jeg at udvandre i protest...
De der skide sæder på de meget fancy pancy cykler forsvinder jo for faen helt op i nummeren på mig!
AV FOR S**** jeg måtte op at "hvile" bagdelen x 50 i løbet af den time...
NU tænker I..."hallo var det ikke nok når du stod op i pedalerne"!
Men jeg kan ganske enkelt ikke holde til det i min knæ...
Så til alle jer der sidder og tænker...
 
"Ej det spinning kan jeg ikke for mine knæ om at gøre pga min vægt!"
 
JO DU KAN!
JEG HAR BEVIST DET!
 BLIV SIDDENDE MED SÆDET OPPE I NUMMEREN MENS DE ANDRE STÅR OP OG SÅ BARE EKSTRA BELASTNING I PEDALERNE!!!
 
Jeg kiggede på klokken og den blev bare ved med at stå på det samme!
Jeg kom over min krise og gennemførte en time i spinningHELLHEAVEN!
 
Er I klar over hvor meget folk sveder på sådan et hold...
Under en af de andre var ligefrem en SØ af sved på gulvet!
Yyyyvvv!
Men jeg må indrømme at jeg faktisk var lidt misundelig!
Jeg knoklede røven ud af bukserne men jeg svedte ikke halv så meget som hende...
EJ PRØV LIGE AT HØR MIG!
"Misundelig over en anden deltager sveder mere end mig"...
Men jeg blev sgu lidt bidt og følte ikke at jeg havde gjort det så sejt som de andre!
På grund af den manglende sved på gulvet!!
 
Lige indtil min sidemakker sagde..
 
"Hold kæft hvor var det flot kæmpet, skide sejt du holdte ud i en hel time! GODT ARBEJDE"
 
Så voksede jeg lige 10 cm og vraltede ud af spinninglokalet med oprejst pande og tænkte..
 
"FANDME SÅ! Jeg er PISSE sej for jeg gennemførte en hel time i det tempo"..
 
Jeg var så høj at jeg for en kort stund blev så optimistisk, at jeg rent faktisk troede på at jeg inden jeg fylder 40 om laaaaaaaaang tid.....
Rent faktisk kan løbe med min super power mand til Copenhagen Marathon!
Komme i mål med overskud og armene over hovedet som han gjorde på billedet nedenfor!
Det er mit mål...
 
Eventuelt jeg skal starte ud med den lille rute til vestkystløbet!?!
BUm bUm...
Man skal jo starte et sted!!

42km i bagende sol og se hvilket fantastisk
overskud han kom bragende i mål med!
Det kan man kalde POWER!!
(DET ER MIN MAND HAM DEN SEJE I SORT)
 
Jeg er igang igen knokler derudaf og FORVENTER resultater Lørdag!
 
Hyg jer så længe...
 
CHRISTINA TUSIND TAK FOR DIT MAKKERSKAB I DAG!
ER VIRKELIG GLAD FOR DIN STØTTE...
ELLERS VAR JEG ALDRIG KOMMET DERIND!
TAAAAK!!!!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar