lørdag den 17. november 2012

StOre VejeDag....!

 
 
 
 
 
 
Så blev det atter Lørdag og dermed store vejedag...
 
 
Dagen melder om MINUS 400 g...
 
NÅ IKKE MERE tænker nogen nok...
 
Men jeg er godt tilfreds...
 
Jeg har som skrevet tidligere på ugen været på kursus og derfor ikke fået trænet så meget som jeg plejer i denne uge!
Selvfølgelig bevirker det at resulatet Lørdag morgen er mindre end det ellers kunne have været!
 
 
Jeg er jo desværre bare berriget med et sæt jubel gener som ikke sådan liiiige smider om sig med fedtdepoter med mindre at jeg opfordrer dem til det!
Men nå facts er facts og sådan er det bare...
 
ChRiS MaCdOnAlD sagde engang til et foredrag jeg var til...at nogle mennesker fra naturens side er beriget med
 Glade smileys (Gode gener)
Andre med
Sure smileys (Dårlige gener)
 
Det vil sige at hvis du er den heldige vinder af et sæt glade smileys så er det ikke helt så meget op af bakke når du skal tabe dig...Men er du derimod "heldig" som mig, at du fra naturens side desværre er beriget med alt andet end en elite smiley...så skal der bare knokles NON STOP for at det lykkes!
Der er ikke rigtig plads til slinger i valsen hvis det virkelig skal rykke!
 
Se det forklare jo hvorfor denne uge kun byder på 400g....der har været slinger på vejen og jeg har  ikke holdt mig til hovedvejen...
 
For nogle kan det lyde som om jeg forsøger at fra sige mig alt andet ansvar og skyde omkring mig med dårlige undskydninger om kursus og depressive jubel gener...
 
MEN NIKSEN BIKSEN
 
Jeg står ved hver eneste lille del af processen...det er mit og KUN mit ansvar at det her lykkes...
 
Vi taler nu om et samlet resultat på
 
 MINUS 19 kg
 
JUUUBIIIII!!!!
 
HOLD HOVEDET HØJT ALLE SAMMEN FOR DET GØR JEG!
 
 
 
 
 

 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar