lørdag den 10. november 2012

FeDt DePoTeR...SÅ KAN I LÆRE DET!! Store vejedag..

Store vejedag melder ganske enkelt om et
 
MINUS 1,5 kg!
 
Sådan...jeg er tilbage i kampen og er oppe på et samlet resultat på
 
18,6 kg siden start!
 
HUSK...mit første delmål lyder på minus 20 kg juleaften!
Jeg er tilfreds med resultatet!
 



Denne vidunder kakao, smager himmelsk og har samme
kalorie indhold som en skummetmælk..35 kcal pr 100 ml!
Så skal du smovse med god samvittighed, så fang den her i Bilka!
BEMÆRK! IKKE TILSAT SUKKER!

 
Jeg har haft en god uge...mem atter engang uden at være fanatisk..har da fået min chai latte og i aftes fik vi hjemmelavet fuldkornspizza!
Men jeg har strammet op i en sådan grad og  som I ved været til den famøse over hypet spinning som alle er så hooked på...
Inkl mine forældre som er ude i en cykelbuks med gelepude og seler til mig!
Havde aldrig drømt om at jeg skulle ønske mig det i julegave...!
Men nu er det efterhånden 3 døgn siden jeg pinte min kære rumpe og jeg er stadig rå på ballepartiet...
 
Måske ville jeg blive tilfreds med denne motionsform hvis jeg for en gangs skyld ikke gik ned på udstyret!
Men jeg er bare ikke den store udstyrsHaJ...
Men lige her tænker jeg at jeg ikke kan tillade mig andet overfor min bagdel!...
 
I aften er det Mortensaften og vi skal hjem til svigerfamilien og hygge til det helt store aften gilde!
Jeg vil overveje at tage et glas vin eller en iskold øl...
Men jeg er stadig på "Jeg overvejer" stadiet...
Det smager så skide godt i nuet men det sænker også min forbrænding og det ved jeg ikke om jeg lige orker pt!
 
I næste uge skal jeg på kursus i 3 dage så der bliver der ikke tid til frygtelig meget træning...med mindre jeg hiver mig selv derover i aftentimerne og det ved jeg ikke liiige...
Jeg er nået lang i min fitness mentalitet, men jeg er ikke nået så langt at jeg har mod på at stå på egne ben i aften stunden hvor det vrimler med hippe smarte fitness guruer!
Håber jeg når dertil engang!
HURRA - for aftenarbejde og hyggelige formiddage med pensionisterne!
 
Til alle jer trofaste skønne læsere...
Jeg er ovenud lykkelig for at jeg igen, efter en lang stille periode at kunne give jer et godt resultat på vejedagen...Jeg har det godt i maven både overfor mig selv men også overfor jer som hver eneste uge følger med mig og støtter!
TAK!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar