tirsdag den 20. november 2012

Det er ikke for at forvirre fjenden....jeg updater blot bloggen!

 
 
Lige til info så er det ikke for at forvirre fjenden at bloggen i disse dage ændrer udseende hist og pist og alle steder...
Jeg er bare liiige i sådan en kreativ proces hvor jeg forsøger at give bloggen nyt udtryk og måske gøre det lettere for folk at følge med...
Der er tilføjet nye gadgets som gør det nemmere for jer læsere at følge bloggen fast...og skulle der være en enkelt eller to der har valgt at gå internationalt så er det nu muligt ved hjælp af et enkelt klik af få oversat hele bloggens indhold...
 
Så kære læsere....SORRY for det lidt forvirrende cirkus for tiden...
 Det skal nok ende med at blive rigtig rigtig fint...jeg skal bare lige blive enig med mig selv!!
 
Ha en skøn aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar