søndag den 25. november 2012

Sarah Lund i mit næste liv....

 
 
Nu har jeg hver eneste ene Søndag i de sidste 10 uger set Forbrydelsen...
Hvis der er noget der kan samle Danmark så er det dælme en af Dr´s fantastiske Søndags serier!
Jeg har hver Søndag aften siddet og tænkt...
"Heeeey når jeg bliver tynd vil jeg også gå i islandske sweatere og være politikommisær"
Hold kæft hvor jeg syntes hun er sej...
 
De Søndage hvor jeg har haft fornøjelsen af at se serien med mine ældre beboere på arbejde, har jeg ganske enkelt følt mig som Sarah Lund når jeg er sejlet ud i mørket med skraldeposen inden fyraften!
"Hvad mon der gemmer sig i containeren udover bleer og køkkenskrald???"
Man kan ikke vide det...desværre er jeg hver eneste gang blevet skuffet når det er gået op for mig at der ikke har gemt sig andet end skrald og bleer!!
 
Ja sorry det var et sidespring det her...
Men jeg må blot pointere at jeg er slemt skuffet over at det jo nok desværre er slut for altid hvad angår Sarah Lund og de andre i den fantastiske serie!!
 
 
 
Jeg ville satme se godt ud i sådan en sweater!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar