tirsdag den 13. november 2012

MoTivAtIoNs SaMtaLe mEd MiG SeLv - Muligt eller umuligt???



Jeg er disse dage på et yderst interessant kursus i forbindelse med arbejde....
For at udvikle mine kommunikations evner og ikke mindst for at få teknikker til at få de ældre borgere i vort samfund til at lære at tage ansvar for eget liv og til at lære dem at finde motivationen frem i livet og på den måde at blive i stand til at kunne se muligheder fremfor begrænsninger...

Jeg overvejer om ikke man kan lave en motivations samtale med sig selv...????
Jeg tænker, man tager alverdens kurser for at blive klogere på hvordan man motivere alle mulige andre mennesker!?! 

Men hvordan motivere vi egentlig os selv, når kampgejsten er væk og modvinden blæser op?!!?

Jeg er ikke nået til et resultat endnu....men jeg har tænkt mig at gøre noget for at finde ud af det!!!

DERFOR

Har jeg besluttet mig at begynde til hypnoterapi...
Ja jeg skal være ærlig at sige at jeg ikke heeeelt har styr på hvad det er for noget andet end at jeg er blevet garanteret at jeg kan få nogle redskaber til at komme ud af mit dødvande når disse indtræffer!

Jeg tror på at alle mennesker har et eller andet med i bagagen som de burde have lagt fra sig for LÆNGE siden....men som bare er blevet lagt nederst i tasken og nogle mennesker vælger bare at lade det ligge...men det har jeg bestemt...at det gider jeg ganske enkelt ikke!
Der skal satme ryddes op så der bliver plads til nye redskaber som får mig helt i mål!!!

Så nu har jeg dælme styr på eksperterne!

 Min træner til motionen
Min Diætist til kosten
En Hypnoterapeut til hovedet!

SE NU ER DER STYR PÅ DET HELE!!!!!

HYG JER!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar