onsdag den 21. november 2012

Kære Klejne..TAK FOR ALT!

 
Den allersmukkeste juleprinsesse fra Julen 2011...
Se nu er det snart tid til den slags igen!
 
 
 
Nu er det ganske vist snart jul igen og jeg ELSKER julen og alt hvad den bringer med sig af hygge, juleguf og kager og snolder og julesange og julekalender og og og....Jeg kunne blive ved!
Det bliver SÅ svært at holde sig fra alt det lækre juleguf der frister rundt omkring alle steder i hele den måned...Mit erotisk buttede korpus nærmest skriger på småkager og KLEJNER!
 
MEN
 
Efter at have haft et meget voldsomt møde med en markmus i morges, havde jeg brug for liiige at samle tankerne og lade roen falde over min sjæl igen...så jeg satte mig til at se Go morgen Danmark..
Der i dagens anledning havde besøg af deres enormt søde og kompetente sundhedsekspert
Christian Bitz....
 (Jeg er af princip tosset med ham, fordi Dennis ikke bryder sig om ham, i det han ikke deler Dennis´ og Thomas Rodes holdning til palæomad)
Nå nok om det...
 
Han kunne fortælle mig at en af de ting jeg elsker allermest ved julen....
 
KLEJNER
 
 
Har intet mindre end et kcal indhold på 630 kcal pr 100g....
 
WHAAAAAT!
 
Jeg vidste da godt at steger du en klump dej i en frituregryde så er det nok ikke liiiiige det sundeste..
Men 630 kcal pr 100g...
Det er vanvittigt!
 
Ja på en god juledag kan jeg da godt nappe minimum 300g klejner...
 
DET ER SLUT!
 
Ikke om jeg skal have så meget som en eneste klejne i år!
 
Jeg er stadig rystet i min grundvold...!
 
 
Kæreste Klejne...Tak for alt...Pas på dig selv fremover!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar