lørdag den 1. december 2012

Store Vejedag...I TROR DET ER LØGN!!!

GLÆDELIG JUL EVERYBODY!
 
 
 
Så var der lige store vejedag på Matrosvænget og vægten melder om
 
MINUS 600g...
 
GLÆDELIG JUL!!!
 
Hvilket får mig op på minus 19,6 kg siden start!
 
Jeg er nu 400g fra mit julemål og dagen i dag er dagen hvor jeg smider det hele på jorden med en julefrokost med alt hvad hjertet begærer!!
 
Jeg har ikke så meget som kørt forbi centeret i denne uge...som I ved har min Merle været nede med skoldkopper og derfor været hjemme ved sin mor!
Så har jeg atter engang været på kursus og blive klog...dette medfører kage til kaffen og alt muligt andet...
Så det undre mig at mit erotisk buttede legme atter engang smider en lille smule om sig med fedteriet!
 
Men nå...
 
Jeg vælger at veje og lade jer følge med til trods for at det nok ikke bliver så spændende her i December...men med så meget andet så er en tradition en tradition og min vejedag om Lørdagen er en tradition!
 
I aften skal jeg ud og fulde mig med min bedre halvdel for første gang i jeg ved ikke hvor lang tid...ja jeg vil tro det er første gang i flere år faktisk!
Vi gør aldrig sådan noget....ja ikke sammen ihvertfald, han plejer at babysitte hjemme imens jeg hygger mig med tøserne og sjusserne!!
 
Så det skal nok blive en fest!
Jeg overvejer om ikke vi skal ud og have os en lille sving om på dansegulvet..
Til det skal siges at det er Dennis MEGET imod...
Så må jeg nappe en dans med en af lærlingene...
 
Sidst Dennis var afsted med denne forsamling sov han på badeværelset med hovedet på wc brættet..
Lad os håbe at i aften bliver ligeså festlig!!
 
I hører fra mig i morgen, hvis jeg overlever en aften i selskab med "Black n´ Blue" som spiller op til dans...Hmmmm....Det bliver dælme en suppe steg og is fest der vil fremad..!
Men jeg er ligeglad for jeg skal pyntes og have glimmer dimmer på!!!
 
JEG ELSKER JULEN og JULEFESTER!!!
 
God 1 December til alle derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar